לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2003

עייפות בלתי מוסברת, פיק ברכיים לא מובן...


 
אני עייפה.
מותשת ממש.
תחילת שנה במוסדות חינוכיים היא דבר מייגע.
ביחוד כשמדובר באולפנא. ואלול ברקע. והפעלות בנושא תשובה...
 
אלול...
שכחתי איפה אני באלול הזה.
כבר אמרתי- עייפה.
 
נעמי שמר מבטיחה בשירה "התחדשות" שמדובר במשהו זמני. "סימפטום טרום חגי". אחרי החגים נהיה בסדר. כמו חדשים. מהניילונים.
 
"---ובלבך אתה יודע שמעבר לפינה
אהבה חדשה ממתינה
 
אחרי החגים יתחדש הכל
יתחדשו וישובו ימי החול
האויר העפר המטר והאש
גם אתה,
גם אתה -תתחדש"
 
מתפללת ומייחלת לשנה שכל כולה הפתעות טובות מעבר לפינה. שנה של הרבה רעננות והתחדשות יומיומית.
כאקט ראשוני להתחדשות הזאת שיניתי את עיצוב הבלוג.
אתם מוכרחים להודות- הרבה יותר מאיר. הניק מחייב... (ותודה ל-nowhere man על הסיוע)
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
הרבה כאן כבר עלו על זה שאני אחת מהכותבים באתר יצירה מתוק וקטן בשם "צורה" (אין לי מושג איך להוסיף קישור, אבל היי... לפני שבוע לא היה לי מושג לגבי הוספת תמונות אז... יש תקווה, דונט להתייאשיישן ממני. גם זה יבוא).
לא מתכוונת לגלות מי אני שם (אמנם יש ארבעה שירים של "פנסאית" ש... נכון, זו אני, באחד מהרגעים האלה שאתה לא סובל את עצמך ומבקש להיות מישהו אחר. בוירטואל זה כמעט אפשרי, וגם פשוט יותר, מסתבר...- אבל בד"כ אני ידועה יותר בניק אחר).
אני רוצה להביא לכם שיר של אחת מהיוצרות שאני אישית אוהבת מאוד,. היא מכנה עצמה תום (מהיכרות- מתאים לאללה!)
תקראו. זה יפה:
 
אלול חדש/ תום
 
פעם יכולתי להריח
את אלול
ייסרתי את עצמי בתשובה -
מעגלים חסרי אונים.

ובאלול הזה
סלחתי לעצמי.  

 
-----
שנצליח לגייס כוחות לפייס ולסלוח. גם לעצמנו.
 
אז מה לאחל לכם, אנשים טובים שמטריחים את אצבעותיהם לכאן?
 
שתהא שנתכם אור וחתימתכם אושר.
הרבה תפילה להתגשמות כל משאלות הלב- לטובה.
 
ו... רעיון חמוד של אבי ז"ל:
בכל פעם שהיינו מקשקשות את שהיה לנו לומר על גבי איגרות הברכה המסורתיות , עם ציטטות לרב וכדו'- הוא הזכיר שעלינו להדגיש בסוף: "שנה טובה ומ ת ו ק ה". ולמה?
אנחנו מאמינים שכל מאן דעביד רחמנא לטב עביד. כל מה שהקב"ה עושה- הוא עושה לטובה. כך שפשיטא שהשנה תהיה טובה.
החכמה היא שגם בעינינו האנושיות היא תהיה טובה ונחוש שהיא טובה- לפיכך יש מקום ל"מתוקה".
 
אז...
מותק של שנה!
 
הרבו אור,
פנסאית.


 
 

נכתב על ידי , 22/9/2003 20:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמרי ב-23/9/2003 15:50



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)