לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

עין האליגטור


 

(ביקורת קולנוע לאנשים שלא יזכו להיות מבקרים ב"עין הדג" כי הבחירות הקולנועיות שלהם הן של פקאצ'ות)

 

אהלן.

לא עשיתי שום דבר מעניין בחול המועד הזה. העובדה שמזגה שכנעה אותה לצפות ב"כוכב נולד 3" על זייפניו המחרידים ושופטיו השטניים- די בה כדי להעיד שנואשתי ממציאת אלטרנטיבות אחרות לבזבוז ימי (אז לא הייתי בגוש קטיף! סו מי!).

עד אמש חשבתי שיום שני השבוע היה נקודת השפל הנמוכה ביותר שאליה יכולתי להגיע בתור בחורה צעירה נטולת בן זוג. לא היא.

אחותי שבלתה עם חברותיה לסטטוס בטיול אביבי וחביב, חזרה מוקדם והזמינה אותי לשלם עלינו לסרט.

מה רע? חשבתי לעצמי, נבלוס פופקורן כשר לאוכלי קטניות בקומדיה קטנה  וקלה לעיכול.

נורא רציתי לראות את הפארודיה על ג'יין אוסטין "כלה ודעה קדומה", אבל הכרזות של הסרט הזכירו לנו את הפרסומות ל"הוט בומביי" והדבר האחרון שחפצנו בו היה לראות שיר הודי בן שעתיים שמצורף לסרט של חמש דקות.

אז הלכנו ל"הדייט שלי לחתונה".

שם הסרט נשמע שנון ומבטיח באנגלית ( MY WEDDING DATE הא הא), הגיבורים מוכרים ונחמדים, בסה"כ בילוי לא רע לסיכום חולו של מועד.

 

העלילה:

בחורה שוכרת נער ליווי כבן זוגה לחתונת אחותה בלונדון. הם מתאהבים. רבים. מתפייסים. THE END

 

מעודי לא נתקלתי בעלילה כל כך דלת בשר ועם זאת רוויית קלישאות רומנטיות – כמו בסרט הזה. שלא תבינו לא נכון- אני הצופה מספר אחת של קומדיות רומנטיות דלות עלילה ותרחיש, אבל גם לי יש את הגבולות שלי, מסתבר. או שגיל 31 מכניס אותך אוטומטית לחתך האוכלוסיה הזה שמבכר סרטי תעודה. אמאלה.

בכל אופן, עד הדקה האחרונה של הסרט ציפיתי שיקרה משהו. איזשהו טוויסט משמעותי שימשוך את העלילה לכיוון בלתי צפוי או לפחות שיגיע איזה ליין משעשע ופחות חבוט מ"איזה אמריקאי נפוח/ איזה בריטים פוצים בלה בלה בלה".

 

השחקנים:

דבורה מסינג מ"וויל וגרייס" מוכיחה כאן לכולנו שהיא יכולה להיות קומיקאית ממש גרועה כשהיא רוצה.

השני, נו, לא זוכרת איך קוראים לו, ששיחק ב"חתונה של החבר שלי", היה חמוד וחתיך אבל משעמם בדקלומים שהתסריטאים הכתיבו לו.

חבורת השחקנים הבריטים הייתה מופת ודגם למשחק משמים ובלתי אטרקטיבי, ולא היה בקרבה יו גראנט או קולין פירת' אחד לרפואה, לעזאזל. יכלו לפחות להביא את דניאל ראדקליף.

 

גזר הדין:

דיתי: סרט מחורבן.

אני: לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר בעצמי.

 

א ב ל

נרשמה תובנה אחת במחשבתי (או שמא נכנה זאת הגיג חולמני ובלתי מציאותי בעליל):

במהלך חדשיים מל"ג בעומר יש לי כחמש חתונות להגיע אליהן.

אני בחורה נחמדה. לא מעשנת, לא שותה (כך שסצינות אלכוהוליות מביכות עקב רצוני להטביע את יגוני ביין לא יתרחשו. עם זאת יש האומרים שאני מסוכנת מספיק גם בלי אלכוהול...), לא יורקת כשאני מדברת ומשלמת על מה שאני אוכלת בדייטים (וגם בחתונות...)

אם אתה מעל למטר שבעים וחמש, בעל חזות אינטלקטואלית , חוש הומור ומראה כללי מז'ורנאל- מסר ממך יתקבל בברכה בתיבת האימייל שלי.

 

תודה ושלום.

 

נכתב על ידי , 29/4/2005 15:29  
149 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנסאית ב-3/5/2005 10:03



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)