לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2003

הגיגים על מרק בצל...


 
 
טוב טוב, מה שאני הולכת לכתוב ממש לא קשור למרק בצל, שאני, אגב, לא ממש אוהבת. למעשה הכותרת אמורה להוות איזה טיזר למישהו אחר פה לכתוב את הגיגיו הוא. והוא אוהב מרק בצל (בעעעע).
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
אז ככה, יש איזה סוד שאתם לא ממש יודעים עלי. תחזיקו חזק- זה יהיה קשה.
אני לא ממש אישה.
כלומר מבחינה אנטומית אני אישה ועוד איך, כולל הקללה הזאת שכולנו מתות להפטר ממנה ומופיעה אחת לחודש (בדיוק! ניחשתם נכון! זה החשבון האימתני של הישראכרט בעקבות מסעות השופינג המאפיינים כל כך את בנות מיני).
גם המראה שלי די נשי והקול והרגשנות...
אבל אני לא ממש אישה.
כבר במפגש הראשון שלי עם בני המין המכוער הרגשתי שאני די דומה להם. מה גרם לתחושה המפעמת הזאת?
נראה לי שהעובדה הפשוטה ש... הבנתי אותם. וגם זה שהכנסתי מכות כמו גדולה ליוסי שהרס לי את הבית שבניתי ל"נמלות" בארגז החול (ככה החלטתי. הן היו נמלות. בנמלים בנים לא הייתי משקיעה)... :)
כן, כן, ידידי ומוקירי הווייתי, תמיד הייתי ה"אחלה גברית" הזאת. זאת שגם כשכבר היה לה חבר רציני- הם מעולם לא רבו, היא תמיד הבינה אותו, נתנה לו את החופש שהוא צריך והריצה איתו חוויות מעלילות "מכבי" על הפרקט בחמישי האחרון. ככתוב וכמקובל: יש מכבי- יש חברים.
זאת שמנגד גם יודעת לסרוג כיפה ולשלוח חבילות לבסיס.
נו, כבר אמרתי, אחלה גבר.
לא אשכח טיולון ירושלמי בלילה קייצי שחון במיוחד, עת הלכתי לבקר חבר טוב בישיבת הכותל...
יממות ספורות קודם לכן הוא בדיוק דיבר איתי על שאיפתו להתקדם רוחנית.
בערב ההוא הלכנו לאיזה סרט ושאלתי אותו בדרך איפה העניין הזה של סרט עם בחורה עומד ביחס לשאיפות שלו. והוא ענה לי, בפשטות:
"תראי... זה עניין הדרגתי. לאט-לאט. חוץ מזה שאותך אני מרגיש גבר... את יודעת. זה לא כמו דייט או משהו"...
וחברים טובים- יש לי למכביר. לא נעשה כל נסיון שידרוג של העניין הזה כי... נו, מי תוותר על תואר מעורר כבוד ויקר כגון "הבחורה שהיא בחור לעניין"? מאידך... מי הבחור שיוותר על בחורה עם סגולות כאלה?
 
זה נחמד ומשעשע לפעמים.
זה עצוב וכל כך כואב על פי רב.
 
כתבתי על זה סיפור פעם, באתר היצירה שלי, צורה.
תקראו. נראה לי ששם זה מובן יותר.
את אחלה גבר
 
 
יומקסים שיהיה!
 

נכתב על ידי , 1/10/2003 13:43  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hapax ב-17/8/2004 14:27



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)