לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2003

כתיבה וחתימה טובה...


 
 
אתמול, במוצאי שבת תשובה ולפני שהבנות יצאו הבייתה, חילקתי להם מעטפה סגורה וביקשתי שיניחו אותה בשולי מחזור התפילה ויפתחו רק בסוף הצום.
 
מה שכתוב שם זה קטע המסיים את תפילת נעילה ונמצא במחזורים ספרדיים. תמיד אני נרגשת כשאני מגיעה אליו...
 


"יבואו ויגידו צדקתו לעם נולד כי עשה. לך אכול בשמחה את לחמך ושתה בלב טוב יינך כי כבר רצה האלקים את מעשיך"...



 

אני מאחלת לכם, לכולנו שהקב"ה ירצה את מעשינו.


מתפללת על עצמי שהוא יקבל את תפילותי למרות שכפי אינן נקיות די הצורך בכדי לעמוד לפניו ולאחוז בספר תפילות קדוש...



 

מאמינה ומקווה שכמו שאבי ז"ל סלח לי על מעשה משובה שעשיתי- הקב"ה ימחל ויקבל את תשובתי ותחינתי.
 
והפיגוע הזה אתמול. נורא.
כל פעם שקורה דבר כזה אני בטוחה שזה בגלל דברים לא טובים שעשיתי. מרגישה שאם הייתי בסדר יותר, עוזרת יותר, לא מדברת לשון הרע, לא פוגעת, לא חוטאת בהרבה דברים... הכל היה נראה אחרת. תחושה שכאילו הדברים הרעים שקורים- הם בגללי. בחינת כל ישראל ערבים זה לזה. אווווף.
איזה דבר להכנס איתו לכיפור.
ואולי זה הניעור שצריך?
 





 

ת הא  ש נת  ס ייעתא  ד שמיא


ונצא ממצוקה ומכאוב פרטיים וכללים- לרווחה והצלה גדולה.


כתיבה של אור וחתימה של אושר


לעם לאומה ולארץ.

נכתב על ידי , 5/10/2003 07:51  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנסאית ב-6/1/2005 23:18



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)