לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2003

אנשים מדהימים באמצע הרשת


 

אז יצאה השבת וישר עטתי על המחשב בשביל לראות אם כבר הגיע האי מייל ההוא שאמור לספר לי שזכיתי בירושת ענק מאיזה קרוב משפחה עלום, או הצעת נישואין רומנטית מאיזה פרינס צ'ארמינג שהחליט על הדרך גם להתגייר ולעשות תשובה.

האלה אף פעם לא מגיעים, כמובן.

אבל קיבלתי אי מייל מחברה כישרונית מאוד, אושיית אתר היצירה "במה חדשה" ושמה טלי וישנה. היא כיום עורכת מגזין האינטרנט "אוקפי" ומידי פעם מבליחה אצלי באי מייל עם עידכונים אחרונים.

הפעם היא שלחה לי לינק לאתר "במה" שם פורסמה יצירת שמע של בחור בשם גידי אהרונוביץ', עיור כמעט מלידה שמנגן על חליל צד ופסנתר וניחן בכישרון מוסיקלי משובח.

הגבתי ליצירה המקסימה שהוא הלחין שם (סונטינה) והוא החזיר לי במייל. תוך זמן קצר מאוד של תכתובת באי מייל- שוחחנו בטלפון.

בשלב מסויים של השיחה הוא אומר לי : "היי, הנה **** נמצא און ליין" (יש לו מסך ברייל).

או קיי, הכוכביות אמורות לציין שם של מישהו ואתם לא ממש יודעים שהשם די נדיר. אז שאלתי אותו אם זה אותו שם נדיר שאני מכירה.

אכן כן.

נושא הכוכביות זה "רק" חבר טוב שלי שמתעתד להנשא עם חברה טובה שלי - ואני השדכנית!

מתברר שהם חברים טובים שהכירו על בסיס עניין משותף סביב להקה בשם "ג'ת'רו טל". ויתרה מכך- הם ינגנו קטע בחתונה!

עולם פיצפון, כבר אמרתי?

 

בכל אופן מצ"ב לינק לאתר שלו.

כשאני פוגשת אנשים מדהימים- אני אצה רצה להכיר אותם לאנשים המדהימים האחרים שאני מכירה.

 

גידי אהרונוביץ'

 

תהנו יקירי...

אני נהנתי.

 

כיף לראות שמי שמוסיף אור לחיינו- הם אלה שלא יכולים לראות אותו.

סליחה... רואים, אבל אחרת.

 

אה, ונוורמן... נראה לי שיש לכם מן המשותף :)

 

יומאיר!

 

 



נכתב על ידי , 30/11/2003 07:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gilda ב-23/12/2003 17:35



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)