לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

חלומות של היום


<> לראות מופע ענק. משהו באמת גדול. כמו למשל יאני באקרופוליס או בטאג' מאהל. או לורד אוף דה דאנס. או ריבר דאנס. משהו מסעיר כזה, שיותיר אותי נפעמת וחסרת נשימה.

 

<> ששמי יתנוסס על כריכת רב מכר. יודעים מה? לא חייב שזה יהיה רב מכר. מספיק ספר שיצא באיזו הוצאה ספרים מכובדת. יודעים מה? שלא תהיה מכובדת. בינתיים בין קבצי הוורד ששמורים אצלי אתם יכולים למצוא את הקובץ (תחת השם, איך לא, "רב מכר") שכולל בדיוק שורה וחצי: "הוא די ציפה לחיבוק הקר שהעניקה לו ירושלים כשחזר אליה לאחר חמש שנות גלות מרצון בלה בלה בלה בעעעע... איך אני רוצה להיות סופרת? א י ך??? בנאלית משעממת שכמוני.. 8כבע  5%#Rח כ עמערש".

כן, זה מה שכתוב שם.

יש לי סיכוי להנצל? אני חושבת...

 

<> להיות בפלוס שקל. אני אדם נחמד אחרי הכל. לא רודפת ממון ולא נותנת עיני בשלמונים. כולה להיות בפלוס. אך כמו להכעיס, כל נסיון של הידוק חגורה (לא רק מטאפורית. רזיתי! כולי אומרת חרפת רעב!) נכשל כשלון צורב. חשבתי להחליף לחגורה אחרת. אבל אני חוסכת כך שזו רכישה שאינה באה בחשבון מבחינתי. רבונו של עולם, מה כבר ביקשתי? לאחר עשר שנות מרדפים אחרי המקף הקטן והארור שנמצא בצד שמאל של סכום יתרת החשבון, לקבל סוף-סוף תדפיס אופטימי נטול הסימן ההוא.

 

<> לחזור לנהוג.

 

<> לפגוש אותך. כן, את, משנה א'. זוכרת אותי? לא זוכרת? נסי להזכר: "כן, היא מאה אחוז. בחורה אינטליגנטית אבל חבל שהיא נראית ככה, מפחיד. לא ילך לה עם גברים". עדיין לא זוכרת? אה, טוב, אולי בגלל שעכשיו אני נראית קצת פחות מפחיד.

(זה בסדר, זה בסדר, אני יודעת שלא התכוונת לפגוע. אני רוצה לראות אותך רק כדי שתראי שאסור לחרוץ דינם של אנשים).

 

<> "הרי את מקודשת". שמלה צחורה. גן אירועים. בית חדש. ריח של תינוק. איש שלי. ילדים שלי. משפחה שלי.

וכל מה שקשור בזה.

 

<> לטייל בעולם.

 

<> לנצח באיזו תחרות ידועה.

 

<> לשחק בקומדיה רומנטית.

 

<> לשיר לשלום, ושהוא יבוא.

 

 

 

חלומות של אתמול הם שלהבות נרעדות.

חלומות של היום-

יכולים אולי אולי

להתגשם.

נכתב על ידי , 6/12/2005 16:23  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים ב-14/12/2005 17:34



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)