לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

עוד מעט שלוש לפנות בוקר.


מחר יום עמוס לי.

מבחן בהיסטוריה אצל הבנים ומיד לאחר מכן ישיבה עם הורים של אחת הבנות.

בשבת- בנות י"ב יוצאות לסמינריון בצפת וכעת סיימתי להכין את הצ'ופר (שקיק מבושם לברכת "בורא מיני בשמים", עם מדרש נחמד מפרשת השבוע) וצריכה להתארגן גם עם השירונים לשבת.

מחר בערב החתונה של ת' בעיר הקודש. וזה כיף לי, עיר הקודש.

הדירה מבולגנת. בין השאר משאריות היצירה דלעיל ונשפך גם מיץ על הרצפה.

 

פרודוקטיביות היא דבר שעושה לי טוב.

האדם החי מבכר דינאמיות ועשיה על פני פאסיביות וחידלון, וכבר הרבה זמן שאני אמנם עושה- אבל מתוך חידלון.

עושה- מתוך חוסר.

בכח או בחשק או בשניהם.

 

ואני משתדלת להיות שמחה. אני חושבת שלרב זה מצליח. לרב אני מקרינה את האור שלשמו נתכנסתי.

אבל למעשה אני סתם חתיכת יומרנית.

"רק כדי להאיר".

נסיון נפל של שדרוג ה"רק כדי להעיר" שהתאפיינתי בו תקופה ארוכה, כי אני הו אני, יודעת הכי טוב.

 

הרבה זמן לא יצא לי לכתוב כשמסך המחשב ככה, מטושטש.

אבל מטושטש לי.

טישטוש שלא מאפשר בטחון מוחלט בבוראי ובעצמי.

ואני מכירה דמעות של שלמות. הן מנקות ומבהירות הכל. זה לא כזה.

 

לא מוצאת את עצמי הרבה זמן. לא שלימה עם מה שעושה. לא שמחה עם מה שעושה.

השנה מסיימת שמונה שנים במערכת החינוך ומרגישה לאחר מאה.

אולי שבתון הוא הפתרון אבל מסתבר שגם זה לא פשוט.

גם ה"לחזור ולהמשיך לתואר שני"- לא עניין של מה בכך למרות שהתקבלתי מזמן לתחום בו אני חפצה.

והכל תקוע-תקוע-תקוע.

 

*

האסופית שלי, אן שרלי, תמיד הייתה מופת עבורי.

כזאת מורה אני רוצה להיות. כזה אדם חיוני אני רוצה להיות. כזאת יפה אני רוצה להיות. וכזאת כשרונית.

אבל לאחרונה אני רואה בי את האנטיתיזה. את המנהלת חמורת הסבר ההיא ש"מכבה כל ניצוץ של שמחה שרוחש סביבה".

בספר- אן הצילה אותה.

 

מי יציל אותי?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2005 02:33  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יורה דעה ב-25/12/2005 14:10



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)