לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2006

זמן איכות עם...


דיתי

 

"לא פסטו, לא בזיליקום, לא רוזמרין לא פלפל שחור. כלום!"

המלצר שעבר ליד השולחן שלנו בבית הקפה הירושלמי, לא נמנע מלתהות בקול נוכח מה ששמע

"מה, ככה? סלט עם ירקות וזהו?"

דיתי ואני חייכנו חיוך רחב.

לכי תסבירי לו שמדובר באחד מכללי האל תעשה של הדייטים. ככה נדלג מעל מוקש ה"מה לעזאזל נתקע לי פה בין השיניים? אתם רוצים לומר שהסתובבתי עם זה כל היום?".

בשלב מסויים, כשחזרתי מריפרוש עצמי דיתי הרימה אלי את ראשה ועלה חסה מסולסלת בגודל כף יד מבצבץ מפיה:

"תגידי, יש לי אולי משהו בין השיניים?"

 

החבר'ה

 

רייצ'ל שלנו אוחזת בדיפלומת M.A. אשת יפת תואר.

ואנחנו, מאותגרים אינטלקטואלית, יכולים רק לאחוז בקשרינו עם מי שיש להם כזה.

אז עשינו לה מסיבה.

ערב נחמד כזה, עם דיפלומה אלטרנטיבית (M.D- MASTER OF DATING), מארש הבוגרים ברקע, הכובע המרובע והמצוייץ ההוא וגליון ציונים מרשים בקורסים הזויים (חמות פולניה- דרכי התמודדות).

הייתי חברת כבוד בסגל האקדמי (פרופ' חגית, ראש המחלקה לנישואים בבני אדם). היה כיף.

ועכשיו, רייץ', לחיי המעשה (בקרוב-בקרוב, אמן )

 

עצמי

 

האמת היא שיותר מידי זמן עם עצמי אף פעם לא עשה לי טוב. אבל לפעמים אני אוהבת להיות איתי לבד. אני אפילו מתנהגת אלי יפה.

ויודעים מה? אני ועצמי מביאים אותי בסופו של דבר למקומות טובים.

 

ככה שטוב לי, לפעמים, להתבצר (זמנית) עם עצמי.

להיווצר עם עצמי.

 

*

 

ולסיום:

 

לא זמן אבל איכות

 

שפחתכם החלה בשבוע האחרון לנהל אתר יצירה בשם "ביכורים" שנמצא בפורטל כיפה. אתר צעיר, בתחילת הדרך, יחסית.

לא יודעת כמה זמן יש לי לעניין הזה – אבל הסכמתי להרתם למשימה ואני מקווה שיחד עם צוות העורכים החמוד אצליח להביא את האתר למקום איכותי וטוב.

בינתיים- אתם מוזמנים לבקר ו... לבכר

 

איכות, בטח שאיכות

 

אח... הבלוגיה והקשרים שהיא מזמנת לי

אחת הכותבות הכשרוניות שאני מכירה, ולמרבה אושרי זכיתי שתגיב אצלי (בשם בדוי) ובהמשך גם להכיר, פתחה בלוג ב"רשימות".

אולי השם שלה יהיה מוכר לכם ככתבת מוסיקה בידיעות ומבקרת הדיסקים של YNET.

כנסו, כנסו לבלוג של תימורה.

זכה וקריסטלית- ככה מישהו כינה את הכתיבה שלה.

הוא צודק.

 

תימורה, שיהיה בהצלחה.

 

*

אז אתם מבינים?

כשאני יוצאת לטיולים שלי עם המשפחה/ החברים/ עצמי- אני לא נעלמת.

ומי יודע... אולי נפגש. אצל תימורה, בביכורים, במסיבות שלי עם החבר'ה, במקום העבודה שלי-

או אפילו באוטובוס,  משם יוצאים המפגשים שאני הכי אוהבת

נכתב על ידי , 25/10/2006 20:23  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היפוקרטס ב-22/11/2006 01:25



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)