לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

12/2006

זרקור מילדות נשכחת :))


"מגיעים לנו פוסטים אופטימיים יותר! העם דורש את שלו!"

תגובה מאת המגיב העונה לניק "הכותב הצפוני".

 

יודע מה?

קטן עלי.

 

מי שמכיר אותי יודע שאני בסה"כ אופטימית. רק שבאמת שאני עייפה. יעידו בי שעות הערות המטורפות.

 

אז אני שוב כאן, מפבלשת תוך יום, להרגיע וגם... קצת באיחור, לפרוייקט התינוקיה של ישרא של fe

תמונה שלי כילדה קטנה ו...אדומה.

אני יודעת שבמקום להראות ככיפה אדומה נראיתי כמו פלאייר קומוניסטי מהלך

ושכל זאב פוטנציאלי, לרבות הסבתא , הציידים ושאר עוברי אורח - ברחו בצווחה לצד השני של הכביש כשהייתי בדרכי לצלם היחיד בשכונה.

כל שנה הצטלמנו שם בפורים. תעיפו מבט על התמונה שהייתה בשנה שלאחר מכן ונמצאת תחת השם פנסאית, למעלה משמאל.

אותו צלם, אותה תפאורה, אותו אובייקט

כל שנה.

 

מסוג השגרה שילדים אוהבים בניגוד להיא מהפוסט הקודם :)))

 

הערה נוספת:

כל מי שיש לו, בצדק, בעיה עם עבודת האיפור (או במקרה דנן, הפחחות והשפכטל שללא ספק היוו בסיס לאקנה שהופיע שנים מספר לאחר מכן) מוזמן להפנות את תלונותיו לאחותי היקרה אדי (נערה בת 15 באותם הימים), המגיבה כאן לעתים בשם אמא אדמה.

 

ועל קטסטרופת הנעליים אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר...

("אבל אלה היחידות באדום!"

"לא נכון!" |משיכת חוטם| "גם נעלי השבת באדום!"

"על גופתי המתה תלכי עם נעלי שבת לגן הונדאלי שלכם")

 

 

אבל זה עושה מחייך וזה נחמד

 

יום אור!

נכתב על ידי , 12/12/2006 06:03  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/12/2006 13:43



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)