לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2004

שיחת טלפון מיורגי :)


 

לתיאור מצב הרוח לפני כתיבת הבלוג מובאות האופציות הבאות:

 

ובכן, אין ספק שמצב הרוח שלי עומד על האייקון השני, אבל אם יכולתי להכניס לתוך הדף את מצב הרוח האמיתי שלי, משהו שישקף אותו ממש- זה היה נראה יותר כך:

Thank You

 

או משהו עולץ אחר :)

 

סיפרתי כאן לא אחת על יורגי, אבא ארך רגליים שלי. איש עלום, שאין לי מושג עדיין איך הגיע לבלוג שלי (גם הוא לא ממש זוכר), שהציע לרכוש לי מנוי פרו :)

עם הזמן מצאתי את עצמי מתכתבת עם האדם האלמוני הזה. מגלה לו את הכמוסים שבסודותי (שאני לא מכניסה לפה כי... ובכן כי חלק מהקוראים מכירים אותי). לזכותו יאמר שלמרות שהוא אדם עסוק (עסוק מכדי שלהגנות של בחורה מארץ הקודש תעניין אותו), הוא תמיד הגיב במיילים משמחים ממש.

 

לאחרונה היה לי קצת עצוב.

אני לא מוצאת עבודה לשנה הבאה. פרוייקט כלשהו שריכזתי בקיץ שעבר ופנו אלי בכדי שארכז גם בקיץ הזה (משכורת שבהחלט הייתה עוזרת לי)- נפל, איכשהו, בין הכסאות וגם אותו אין לי. מצבי הכלכלי גרוע עד גרוע מאוד. בית ההורים נתון בשיפוצים מט"ו בשבט בערך, עניין מדהים לכשעצמו בהתחשב בעובדה שגדלו כגודל אוהל משפחתי. בכל פעם שאני מגיעה הבייתה לבקר, נדמה לי שאנחנו הולכים אחורה במקום להתקדם. בטח בפעם הבאה שאגיע אראה שלד.

החבר הכי טוב שלי במצוקה משלו: הוריו מתגרשים, מעקלים להם את הבית, המצב הכלכלי שלהם ה ר ב ה יותר גרוע משלי (הוא עובד בכל עבודה אפשרית בשביל לסייע לאחיותיו ולהורים), הכל סביבו מתפרק. אם היה בידי לסייע לו- הייתי עושה זאת בשמחה. בעבר היה לי יותר קל עם זה. ועכשיו- שנינו.

פעם היינו מקור לנחמה אחד של השני. בהתאמה: כשאני עצובה- הוא שמח ולהיפך...

בשיחת הטלפון שלנו לפני יומיים נדמה היה כאילו כל אחד מבקש להעביר את תפקיד ה"מנחם" לצד השני.

 

אז שאלתי את יורגי אם יהיה זה נורא לבקש ממנו לטלפן אלי.

האמת היא שרציתי שישמע שאני באמת לא כזאת בכיינית. שיש לי קול שמח אפילו.

וגם כי האיש הזה, כפי שמשתקף מהמיילים שלו, נשמע טיפוס אופטימי תמידית. לא הזיק לי מישהו כזה עכשיו.

לא חשבתי שהוא יסכים, אבל במייל חזרה הוא ענה שהוא כרגע בטיסות וכשיהיה באחד משלבי ההמתנה לטיסה הוא ישמח לטלפן.

כך מצאתי את עצמי, אתמול, בדיוק כשסיימתי לערוך קניות לאמא, משיבה לטלפון שמספריו על צג השיחה היו: 0001401.

אז ציפיתי למישהו עם מבטא שמואל פלאטו שרוני כזה ( טוב-טוב, צחקתי, יורגי!)

מה שהיה שם זה איש עם קול נעים, עדין ושקט, מאוד חביב ומעודד.

בדיוק כמו שניחשתי שיהיה.

שוחחנו כעשרים דקות וזו הייתה שיחה מהשיחות האלה שלאחר שאתה מנתק אתה חושב: אוף.. לא אמרתי מספיק!

 

אז עכשיו אני אומרת:

יורגי, אני מאחלת לך ולבני ביתך את כל האושר שבעולם. ואם האושר הזה יהיה זהה במעט לאושר שהקשר עם אדם כמוך מסב לי- זה המון.

שימחת אותי מאוד-מאוד.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2004 09:26  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-29/5/2004 20:47



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)