לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2004

תודה- לכם, מזל טוב- לי :)


 

שיחת מסנג'ר עם יורגי ארך רגליים שלי. אמש.

 


Ploni אומר/ת:


תשארי על הבלוג כדי לצלם את הכניסה ה10000 עוד כמה דקות


חגית  אומר/ת:


אתה לא יוצא ונכנס, יוצא ונכנס- אני מקווה


חגית  אומר/ת:


חוץ מזה שאני לא יודעת לצלם...

 

---

 


 


חגית  אומר/ת:


יורגי?


חגית  אומר/ת:


נכנסתי עכשיו לבלוג!


חגית  אומר/ת:


עוד 11 ויש לי 10000 כניסות

 

---

 


 


Ploni אומר/ת:


9991

 

---

 


חגית  אומר/ת:


יורגי, אתה נכנס ויוצא מהבלוג!


חגית  אומר/ת:


אני לא מרשה!


Ploni אומר/ת:


זה לא עוזר. תנסי


חגית  אומר/ת:


שניה


חגית  אומר/ת:


ודאי שזה עוזר!


חגית  אומר/ת:


9995


Ploni אומר/ת:


9997...


חגית  אומר/ת:


9999


Ploni אומר/ת:


יש 10000


חגית  אומר/ת:


יורגי?


חגית  אומר/ת:


חצופני!


Ploni אומר/ת:


כן


חגית  אומר/ת:


זה אתה!


חגית  אומר/ת:


אני כל כך בושה בעצמנו!


Ploni אומר/ת:


רוצה את הצילום?


חגית  אומר/ת:


כן!


חגית  אומר/ת:


*מתרגשת*




(או קיי, הערה למי שלא חזה בפלא המתקרא "הכניסה העשרת'אלפים לבלוג של פנסאית": הייתה כאן תמונה כזאת. באמת, בחיי. אבל היא כל כך סירבלה לי את העמוד שאמרתי "נו, רואים עכשיו שזה מעל 10000, סימן שבאמת היה שלב היסטורי בו העמוד ניצב על עשרת אלפים כניסות".  מי שבכ"ז רוצה לראות ולהאמין- התמונה נמצאת בבית גנזי, שמורה מכל משמר, ובעוד כמה שנים לא יסולא ערכה בפז והיא תהיה פריט לאספנים ותרוויחו מלא כסף אם תציבו אותה במכירה פומבית.


 


או שלא.


 


ועכשיו הפוסט ממשיך כלשונו)


 


 

אז אולי קצת הקפצנו, כי בתחילת השיחה זה היה על 9986

(מבטיחה שיורגי רימה יותר- תסתכלו כמה "רק כדי להאיר " יש בשורת התחל שלו! בושה ממש! איש בוגר ומתנהג כמו ילד...)

 

אבל זה שימח אותי. נתן לי מרפא מעט בימים זוהרים פחות.

 

תודה לכם, יקירי.

תודה לך, אא"ר הנהדר שלי.

 

פנסאיתכם.

נכתב על ידי , 4/6/2004 14:27  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנסאית ב-8/6/2004 07:59



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)