לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2007

שיפה ושונה תהא.


השבת אדי החליטה שנמאס לה לא לישון, אז היא ארגנה לעצמה חדר במלון והודיעה לגיסנו היקר שאם בא לו- הוא יכול להצטרף.

היא רוצה לישווווון.

מאחר שגם הוא לא זוכר שינה רצופה של יותר משלוש שעות הוא הראה התלהבות כלבלבית וכך גוייסנו, אמא שלי, דיתי ואנוכי לשבת קודש עם הקטנטנים

("נכון שהתגעגעת אליהם?").

 

מושאי הגעגוע, למי שלא ממש זוכר (ואני תוהה איך אפשר לשכוח), זה אחד בכור, בכיתה ד' עם מאפיינים נברוטיים התבגרותיים של בן 15, למעט חתימת הזקן.

שני תאומים, להלן "הקרימינלים".

פרימדונה אחת שהגיעה אלינו מבית המלוכה הבריטי. ("מי יפהפיה?" - "אני".   "מי יפהפיית הנילוס?" -"אני רק יפהפיה! בלי תנילוס!")

תינוקת מבית אנרג'ייזר, שכל נסיון לתעל אותה לכיוון, נניח, הדחת כלים, עולה בתוהו.

 

נכון התגעגעתם אליהם?

 

אז עשיתי מה שאני עושה בשבתות מהסוג הזה בדרך כלל-

נתתי לדיתי את המושכות ולקחתי אחריות רק על הדחת כלים.

דיתי, נשמה של ריתמיקאית, עשתה איתם קבלת שבת ("לא לזרוק עוגות אחד על השני! רק סיימנו ספונג'ה!")

ארגנה שעת סיפור ("יואב! תפסיק לקפוץ על עידית, היא לא טרמפולינה!" - "אבל זה מסעמם! הסיפור הזה מסעמם אותי!")

ודאגה לארוחה מזינה ("במקום משה בתיבה הכנתי לכם משה במלאווח").

 

אבל, תודה לבורא הטוב, השבת עברה בשובה ונחת.

 

מרגעי ההיי-לייטס:

יעלה לבית ווינזדור אצה רצה בדמעות שליש למדיח הכלים הראשי של הממלכה:

"חגיייייייייייית! אילון אמר לי שאני חמורה ושמנה"

"אין דבר כזה חמורה. יש אתון"

חיש קל נשמעו רגליה המטופפות אחרי אילון:

"אתה אתון! אתה אתון!"

 

ולריאליטי החדש "האם אתה יותר חזק מתלמיד כיתה ב'".

פנסאיתכם נחלה מפלה בקרב אימתני של הורדת ידיים עם אילון.

"אלי הטוב, בלי עין רעה! איך שאתה שרירי!"

"זה בגלל שאני אוכל חלבונים!"

(כן, כן. הוא בשבוע הראשון ללימודיו בכיתה ב'...)

 

 

*

 

לא קלה היא לא קלה דרכנו.

הגראנד פינאלה של השנה הצטיין בלא מעט טלטלות, בכיות, רגעי עצב ותחושה כללית של אובדן אנרגיה.

נאסף אלול ואסף אותי יחד איתו אל חופי הסליחה.

אמש בעת אמירת סליחות מצאתי את עצמי מכוונת בכל ניב ופסוק כאילו נכתב עבורי.

וביקשתי...

שיפה ושונה תהא.

 

ובע"ה, הרבה תפילה, הרבה אמונה-

כך היא תהיה.

 

מצגת מדהימה שקיבלתי מאחד האנשים היקרים והאהובים עלי (כמה טוב שיש כאלה בסביבה,הא?)

מבקשת מאוד- מאוד,

סליחה ממי שיצא לי לפגוע בו כאן, או חלילה במסגרות אחרות.

ומבקשת מהקב"ה שיראה לכולנו הדרך לדבוק בדרכיו, דרכי מוחל וסולח בצורה פשוטה ונקיה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/9/2007 13:59  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-17/9/2007 13:50



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)