לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

8/2004

עדכונונציקים


 

שלום שלום!

 

אני פה לעדכונים קצרים מהשטח. רק כדי להראות שאני חיה ושהכל בסדר וש... או קיי, די לדבר, הנה העדכונים:

 

* אני כותבת לכם כרגע מהחדרון הקטן והמתוק והחדש והשלי. עוד לא עברתי רשמית, כי אני עדיין בקורס, אבל אתמול הגעתי לכאן להעברת דברים נוספים, מה שמזכיר לי שאני רוצה לעבור לעדכון הבא.

 

* לפני כחודש צץ בחיי איזה איש אחד, מגיב קבוע שלא ממש ידעתי מיהו. התגובות שלו עברו לאי מייל ומשם התחלנו לשוחח טלפונית ויצא לי להכיר איש עדין ומקסים, נפלא ויפה כל כך. בערך שלושה ימים לאחר ההיכרות הטלפונית יצא לו לטלפן אלי כשאני במצברוח נוגה למדי, יושבת לי בין ערימות קרטונים ומתייפחת לתוך הטלפון כלפי מישהו שאני לא ממש מכירה. המישהו הזה, שאני לא ממש מכירה, החליט שכנראה זה יום קשה מכדי שאעבור אותו בדד ונחת במושב הדרומי יחד עם הכלב החמוד שלו, אמגזית, פינג'אן וכל מיני צמחי מרפא טעימים.

האבסורד שבסיטואציה: אני יושבת על הקרקע באחד המטעים בסביבה, לוגמת תה שחולט עבורי איש ש"הכרתי" ימים ספורים קודם לכן, ומספרת לו את עצמי בפשטות וקלות בלתי נסבלת.

וטוב הלב שלו לא נגמר בזה.

"איך את מעבירה את הדברים לדירה החדשה?"

"אמממ... בעיקרון - גיסי. אבל לאחרונה אבא שלו אושפז ואחותי צריכה ללדת, אז כנראה שזה יקח קצת זמן".

"אני מוכן לעזור בשמחה!"

שבוע מאותו רגע נסענו יחד לכוך שלי, כשהרכב עמוס בתכולת הקרוואן.

כעת הכל פה. מאחורי. מצפה לסיום הקורס- כשאוכל סופסוף לסדר פה ולתת למקום צביון יותר ביתי.

ואם חשבתי בטעות שאני פה לבד- הוא מוכיח לי השכם והערב שלא כך.

אולריך, מקסים שכמוך. פשוט תודה.

אתה אחד מאלף.

וד"ש לשידוך של קוקה

 

 

* יום רביעי, אמצע הקורס, גיחה לנט ומייל מפתיע (זו גם הכותרת שבחר הכותב) :

 

פנסאית יקרה (או חגית),


זהו המייל הביזארי ביותר שאת עומדת לקבל בתקופה הקרובה ובכלל.

הסיפור הוא כזה.

שוטטתי בין אתרים של אנשים שיש לי הכרות עימם ובצעד חסר אחריות החלטתי להרחיק לכת.

מלינק ללינק הגעתי אלייך. קראתי פוסט או שניים, אהבתי והשקעתי גם בלהעיף מבט בתחילת הארכיון ובאמצעו (איזה מציצן מגעיל). 

האמת התאהבתי.

איזו רגישות. איזו עדינות. איזו חריפות. איזה חוש הומור.

נהניתי.

ואז חשבתי, אמנם אני צעיר מדי אבל יש לי לפחות שני בחורים פוטנציאליים שעשויים למצוא חן בעינייך (ביומרנות המזעזעת שלי) ולהיפך.

נשמע מופרך? מטורף? לא הגיוני?

אז נשמע.

אני מבטיח לך שלעולם (טוב, כמעט לעולם) לא אציע סחורה פגומה ואם זה נשמע מעניין את מוזמנת ליצור קשר.

 

אם לא - אז תראי בזה מחמאה נעימה, זריקת אגו מוצלחת ואיחול הצלחה מכל הלב.

 

מאחל כל ורק טוב,

***.

מה אתם אומרים? סופסוף יוצא לי מכם משהו!

|צוחקת|

בכל אופן, זה מייל ששיעשע אותי כל כך! עוד אחד שהצלחתי לעבוד עליו!

(חוץ מזה, *** יקירי, היו לי כבר מיילים מפתיעים הרבה יותר. לא כולם נשאו הפתעות נעימות כאלה. תודה בכל אופן).

 

 

* יום חמישי בלילה- בלילה. ביקור מפתיע. חיבוק אמיץ. נשיקה מאמצת. שעות נפלאות של חיוכים.

תודה גם לך.

 

 

* שוקולד שוייצרי טעים טעים שהגיע מאת, מי אם לא, אבא ארך רגליים שלי. תודה לך יורגי. אוהבת אותך עם עננים!

 

 

* והיום- חתונה של זוג מספר חמש שאני משדכת. רק אושר וטוב להם.

 

וגם לכם, יקרים שלי, אך טוב.

 

ומי ששואל- מתאוששת מהטרגדיה ככל הניתן להתאושש. כבר היה מי שאמר: החיים חזקים יותר מאתנו.

וצדק.

 

אוהבת,

פנסאיתכם.

 

 

 

נכתב על ידי , 8/8/2004 06:36  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים ב-12/8/2004 17:48



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)