לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2004

שיעור קצרצר על כח


 

זוכרים את הפוסט שהייתי נותנת הכל בשביל שלא תהיה עילה לכתוב אותו ?

 

בשבת הלכתי לאכול אצלה, אצל החברה הכי טובה שלי מהתיכון.

והשולחן היה ערוך, הנצנוץ הזה של שבת זהר בכל, הילדים היו מקסימים והאוירה שבתית ונינוחה.

לאחר שהילדים המתוקים והאורח המקסים הנוסף הלכו לנמנם- ישבנו לנו, לדבר. כמו פעם.

 

אלמה יקרה, את נראית נהדר ואמא נהדרת ואני משוכנעת שגם בעבודתך את רופאה מצויינת (כמו שאת נראית- היישר לסט של אי. אר!)

 

בשבת, וגם בתגובה שלך על הפוסט ההוא שסיפרתי לך עליו, לימדת אותי כמה תעצומות נפש יש באדם.

 

רק טוב ואושר. מגיע לך הרבה ממנו.

 

 

ועכשיו אתם, כנסו לתגובות על הפוסט ההוא. אתם תזהו אותה בתגובה האחרונה, למטה.

ותראו כמה נהדר לילדים שיש להם אמא כזאת, כמה טוב למטופלים שיש להם רופאה כזאת

... כמה אני ברת מזל שיש לי חברות כאלה.

נכתב על ידי , 31/10/2004 07:33  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנטזיות בקולנוע ב-1/11/2004 00:32
 



צפרדע מספר ששים וחמש


 

לפני כשבועיים טילפנה מנהלת האולפנא הקודמת שלימדתי בה כדי להציע לי בחור. תיאור כללי של מפרט המוצר, נשמע נחמד ו...יאללה.

באופן מפתיע ביחס לבחורים האחרונים שמציעים לי- הברנש טילפן כבר יום למחרת.

"הלו, חגית? הודיעו לי שאני צריך להתקשר אליך..."

בחור חמוד. הרבה חוש הומור והשיחה קלחה. קבענו לדייט למחרת.

נראה לי שכבר כשירדתי לרכב ידעתי שזה לא יהיה זה, אבל אני מאלה שמשתדלות מאוד להנות מדייטים. זה פרוייקט לא פשוט בכלל להעביר ערב במחיצת אדם שהיה זר גמור אך דקות ספורות קודם לכן- אבל הוא באמת הקל על גועל הנפש הכללי שלי מבליינד דייטים והיה אחלה פרטנר. ויש כאלה דייטים: אתה יודע שלא- ובכ"ז הזמן שעוברים יחד הוא מהנעימים.

נכנסתי לאוטו ושם, מלבד בחור מחייך חיכתה לי אחלה מוסיקה. אויש איך נהנתי! היה שם דיסק עם מישמש מוסיקלי שיכול לצמרר כל חובב מוסיקה פסאודו-איכותית ובשבילי זה היה גן עדן ווקאלי.(מי לעזאזל יכול לומר לי מה נחשב איכותי ומה לא?! זה הטעם שלי, קיבינימאט!)

לקח לנו זמן למצוא מקום. נסענו הרבה וזה היה נפלא. חלון פתוח, רוח מבדרת את השיער, מוסיקה נהדרת (הרבה אייטיז, למי שמתעקש) ואני עם התנודדויות לקצב המוסיקה והצטרפות קולנית ברגעים נבחרים כשאני שמה לב שהבחור לצדי בוחן אותי מזוית העין, משועשע.

לאחר כשלוש שעות חזרתי לדירה. היבהוב במסנג'ר מחבר טוב:

"נו?!"

"אחל'ה ג'יפ, אחל'ה מוסיקה, אחל'ה אטמוספירה. ולא".

אבל באמת שלא הייתי מבואסת ממה שנראה כעוד ערב אבוד (דייט נוסף שלא צלח וכו'...)

 

למחרת דיברנו על זה שהיה כיף אבל לא. ואז הוא שאל "איזו צפרדע אני?" (הוא הספיק לשמוע על הפטיש הזה)

מיד עניתי, מתגוננת, שזה לא שהוא צפרדע. אף אחד לא צפרדע. הוא נסיך- אבל לא שלי, אלא של מישהי אחרת...

"ובכ"ז?"

"נדמה לי ש... צפרדע שישים וחמש" עניתי בשקט.

 

מקץ שבוע קיבלתי הבייתה דיסק עם מאה וחמישים שירים לערך, ועליו המדבקה "לחגית- מזכרת מצפרדע 65. בידידות..."

 

 

ומכאן זה מושך את עצמו לסיפור אחר.

בשבוע שעבר חזרתי הבייתה ליום אחד. יצאתי מהבוקר, הייתי קצת עם אמא, קצת אצל הקוסמטיקאית, קצת גזזתי מחלפותי (כן כן, עכשיו התלתלים שלי הם הרבה יותר קצרים, הרבה יותר קופצניים ו ה ר ב ה יותר לא מסודרים בבוקר...) בערב חזרתי עם הרכבת האחרונה לציוויליזציה.

ישבתי לי בתחנה בישיבה מזרחית שאנטית על הספסל ועשיתי מה שאני עושה הכי טוב: "אבזרבינג" על העוברים ושבים. טיפוס אנתרופולוגי, מה לעשות. אבל לא לקחתי בחשבון שהאופי הזה לא בלעדי לי.

איש ישיש שאל אותי על יעדי הרכבת ועניתי לו מה שאני יודעת כשאדם אחר התערב בשיחה ואמר את דבריו תוך תיבולם בהומור מחוייך.

הרכבת הגיעה. פניתי לעלות תוך הצטנפות ומילמול, ספק לעצמי ספק לאיש שהלך לצדי, "מקווה שלא יקפיאו את הרכבת עם המיזוג"

"תהיי בטוחה שכן" ענה הוא בחיוך. אבל באופן מפתיע משב רוח חמים ומבטיח קיבל את פנינו בכניסה.

האדם שלצדי נכנס אחרי והתיישב מאחורי.

איכשהו התחלנו למלמל אחד לעבר השני כל מיני מילים, משפטים שאמורים ליצור איזושהי שיחה, חיוכים של דיאלוג פוטנציאלי אודות ספר הקריאה שאחז בידו ("רומן רוסי") ו... "אתה רוצה אולי לעבור לשבת כאן? זה יהיה בריא יותר לעורף שלי..."

הוא עבר קדימה. המשכנו לשוחח עד שהתחלתי לנקר (ולא באשמתו... יום מתיש, זוכרים?) ו... נרדמתי.

בתחנת ארלוזורוב הרגשתי ליטוף קליל על הפנים. "הגענו, חמודה".

במחווה ג'נטלמנית הוא לקח את התרמיל שלי ויצא יחד איתי.

"אפשר להציע לך טרמפ?"

הוא בכיוון, הסתבר.

בדרך קיבלתי טלפון מצפרדע 65 הנסיכי שלעיל ,והאדם שלצדי הרים גבות בתמיהה כשניתקתי (גם אני הייתי תמהה אם מישהו לידי היה אומר לאדם אחר בטלפון: "אתה לא צפרדע! אתה משהו משהו!"...), אז הסברתי לו את עניין הצפרדעים והפניתי אותו לסיפור המלונקק לעיל.

 

למחרת- מייל:

 


חגית יקרה


אתמול נסענו יחד ברכבת.


מייד בכניסה לתחנת הרכבת ראיתיך...אי אפשר היה לפספס.


קורנת ומקרינה אור מיוחד.


עוררת בי אינסטינקט ישן וחלוד...לא ידעתי שהוא עדיין קיים.


ניסיתי לתת לעצמי דין וחשבון . רגע...יכול להיות שאני מחזר?


בלבלת אותי. לעלעתי כמו תלמיד תיכון.


איבדתי את השנינות וליהגתי.


כשנרדמת (בטח... אחרי שעמום כזה ) הסתכלתי עלייך....ככה סתם.


וכשהגענו לביתך ואת הלכת, רציתי לרוץ אחרייך, לעטוף אותך בחיבוק ענק ולנשק לך.


אבל לא יצאתי, לא רצתי, לא חיבקתי, לא עטפתי ולא נישקתי (בטח הייתי מקבל סטירה...חחחח)..


ניסיתי לגרש אותך ממחשבתי...לא הלך.


ניסיתי לחשוב רציונאלי:


דתייה, צעירה, רווקה


חילוני, קשיש, גרוש.


                                    לא הלך.


יש לזה סיכוי? או שמקסימום אהיה עוד צפרדע על המדף 


 


****


נ.ב


נכתב ברצף ולחץ זמן...לא לבדוק סגנון !!!!


 

עניתי לו במייל משלי:

 



מה רומנטיקנית שכמוני יכלה עוד לבקש?-


פגישה מקרית ברכבת, שיחה נעימה ואינטיליגנטית (בכוונה לא קוראת לזה שיחה "ערה" ולא באשמתך...- קמתי בחמש באותו היום בשביל להגיע לבאר שבע ו... בערב לחזור), ג'נטלמן שהתעקש לסחוב לי את התרמיל ולקחת אותי עד למעוני הדל. חלום :)


מצאת חן בעיני מאוד. היה מקסים והייתי שמחה להמשיך להיות איתך בקשר- לא בשביל שתהיה צפרדע- כי אתה באמת נסיך. אבל לא הנסיך שלי...


עובדת היותך גרוש או קשיש (כן, היה נדמה לי שאני מזהה אותך מהביקורים אצל סבתא שלי בגריאטריה)- לא מפריעה לי כהוא זה.


עניין ההשקפה יותר מציק לי ולכן אני לא רואה שזה יצליח.


 


אני מוחמאת מאוד מהעובדה שאדם כמוך חיזר אחרי ובכזה חן.


גימגמת? איבדת את לשונך? לא שמתי לב :)


 


תודה לך על העניין בי. באמת מחמיא.


 


אשמח לשמוע מה איתך ולראות את האמסטפית הידידותית אודותיה דיברת לכשיזדמן.


 


איתך,


חגית.


 

 

ויש המשך ...

:)))


 

נכתב על ידי , 26/10/2004 08:09  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nina ב-31/10/2004 09:22
 



טוב, אין דרך פשוטה להגיד את זה


 

ותסלחנה לי אחיותי בנות המין החזק, אבל זאת עובדה: נשים לא יודעות להחנות רכב.
הכרתי נשים רבות בימי חיי. תעצומות נפשן ויכולותיהן בתחומים השונים היו דוגמא ומופת לכל גבר באשר הוא. הן יכלו להתמודד עם מיני בעיות שצצו בכל שטח. החל מעניין פסיכוסופי מורכב וכלה בסוגיה קולינרית פשוטה. שמעתי אותן נושאות נאומים חוצבי להבות בקשר לבעיות דת/ מעמד/ פוליטיקה ולקינוח גם מכינות טריקולד או סופלה נימוח ועושות ספונג'ה.
אבל אז הן היו צריכות להחנות את הרכב בקניון והכל התפקשש.

באחד מימי השבוע הלחוצים (יום שישי ליתר דיוק) נפגשתי עם חברה טובה שאני רואה אחת לעשור בערך. היא באה לאסוף אותי והחלטנו, בלי לחזות את גודל הקטסטרופה, לשבת בקניון.
נכנסנו לחניון והבודקה האלקטרוני עם האיש הנחמד נתן לנו את הפתק ההוא שאומר "שעתיים ראשונות חינם".
"פשיהההה, שעתיים?" התלהבה חברתי " יפה. בקניון לידינו זה רק שעה".
כשעה לאחר מכן מצאנו את עצמנו בחניון התת קרקעי בפעם השלישית, תרות לשווא אחר מקום שיאות לאכלס את הרנו מגאן. לגבי החניון העליון- לא היה על מה לדבר ובמרכזי אני יכולה להשבע שראיתי פיאט אונו ע"ג טרנזיט...
אבל לא היינו מבואסות כי בזמן הזה קשקשנו לבלי הרף והשלמנו פערי אינפורמציה שנגרמו מפאת המרחק והזמן בגינם לא התראנו (ומי שיגיד שיתכן ובגלל חוסר הערנות שלנו לא מצאנו חניה- יהיה קרוב לאמת).
ופתאום זה היה שם. בין עמוד לפורד פיאסטה אדומה, כשני מטרים חפים מכל גוף מנועי.
מיהרנו לשם... והופ! מצאנו את עצמנו בפוזיציה לא סימפאטית- אלכסון- ורחוקות כס"מ מהעמוד. נסיעה קדימה או אחורה, וסיבוב לא מדוייק של ההגה והאוטו חוטף שריטה משמעותית.
יצאנו בהיסטריה מהאוטו ותרנו אחר מישהו שיאות להוציאנו מהמיצר.
קבוצת נשים התקרבה אלינו ופנינו אליהן בתקווה לישועה. מבט קצר שלהן באסון הניב הנדת ראש ואמירה כה אופיינית לנשים במצוקה: "רק גבר יכול להוציא את האוטו מהמצב הבלתי אפשרי הזה".
סליחה??? חצופות!
לא נאבקנו דיינו בכדי להוציא את עצמינו מהמטבח, או לאחוז סכין מנתחים? בכדי להטיס מטוס? למה שגבר ידע יותר טוב מאיתנו להזיז את הגולם הזה?
...
אז חיפשנו גבר.
החניה ההומה ממכוניות הייתה ריקה מאנשים ולפתע הגיחו משום מקום, כמלאכי השרת, שני גברים מסוקסים וגבוהים וכשפנינו אליהם בזעקות שבר ענו בנון שלנטיות:
sorry we dont speak hebrew
לחברתי, שושי, אם לא טרחתי לידע אתכם עדיין, אין בעיות בשפה האנגלית. היא יודעת אנגלית מצויין אבל מרב היסטריה היא גמגמה להם משהו שנשמע כך:
" car... stuck... we cant drive... parking"
(אני הייתי עסוקה בלהתפקע מצחוק כי היא עשתה את זה בהיסטריה תיאטרלית שלצווחנית מפסיכו היה הרבה ללמוד)
שני הגברים הביטו בה בלי להבין מה היא בדיוק רוצה מחייהם השלוים עד עתה. ואז או אז, היא צרחה את המשפט שהבהיר את הכל:
I´m a woman, ok?

הם באו בעקבותינו. האחד נטל את מפתחות הרכב והשני הביט בבעיה והפטיר לעברי "נואו פרובלם".
וזה אכן היה נואו פרובלם...
תוך שניה וחצי הוא היה בחוץ ללא בדל שפשוף.
אגב, ההם הגיעו מהונגריה, ונמצאים בארץ כנציגים מטעם האו"ם (U.M... ) והסכימו איתנו ש"פלסטיניאנז אר באד ויזראל איז גוד". והם גם היו חתיכים. אבל ג´נטייל, פור גוד סייקס!

אחר כך הלכנו לשבת באיזה בית קפה מסביר פנים והסלולארי של שושי לא הפסיק לטלפן כי בעלה משתגע מהתינוקת שפולטת החוצה בשאט נפש את הסימילאק והבכורה שנעלם לה הדובי שאיפה הוא לעזאזל ו"איפה את לעזאזל?!"
הוא נשמע קצת עצבני אבל בהמשך דווח לי שהוא נרגע מהר מאוד עד שהיא הגיעה כי הכביסה הלבנה הפכה סגלגלה משהו הודות ל... נכון! הדובי!

אז מה המסקנה?

ידידי, זו תמצית ההבדל בין גברים ונשים. הכל עניין של כמה סנטימטרים... בחניה.

נכתב על ידי , 21/10/2004 19:10  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אייל ב-1/11/2004 10:29
 



לדף הבא
דפים:  

151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)