לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2006

זמן איכות עם...


דיתי

 

"לא פסטו, לא בזיליקום, לא רוזמרין לא פלפל שחור. כלום!"

המלצר שעבר ליד השולחן שלנו בבית הקפה הירושלמי, לא נמנע מלתהות בקול נוכח מה ששמע

"מה, ככה? סלט עם ירקות וזהו?"

דיתי ואני חייכנו חיוך רחב.

לכי תסבירי לו שמדובר באחד מכללי האל תעשה של הדייטים. ככה נדלג מעל מוקש ה"מה לעזאזל נתקע לי פה בין השיניים? אתם רוצים לומר שהסתובבתי עם זה כל היום?".

בשלב מסויים, כשחזרתי מריפרוש עצמי דיתי הרימה אלי את ראשה ועלה חסה מסולסלת בגודל כף יד מבצבץ מפיה:

"תגידי, יש לי אולי משהו בין השיניים?"

 

החבר'ה

 

רייצ'ל שלנו אוחזת בדיפלומת M.A. אשת יפת תואר.

ואנחנו, מאותגרים אינטלקטואלית, יכולים רק לאחוז בקשרינו עם מי שיש להם כזה.

אז עשינו לה מסיבה.

ערב נחמד כזה, עם דיפלומה אלטרנטיבית (M.D- MASTER OF DATING), מארש הבוגרים ברקע, הכובע המרובע והמצוייץ ההוא וגליון ציונים מרשים בקורסים הזויים (חמות פולניה- דרכי התמודדות).

הייתי חברת כבוד בסגל האקדמי (פרופ' חגית, ראש המחלקה לנישואים בבני אדם). היה כיף.

ועכשיו, רייץ', לחיי המעשה (בקרוב-בקרוב, אמן )

 

עצמי

 

האמת היא שיותר מידי זמן עם עצמי אף פעם לא עשה לי טוב. אבל לפעמים אני אוהבת להיות איתי לבד. אני אפילו מתנהגת אלי יפה.

ויודעים מה? אני ועצמי מביאים אותי בסופו של דבר למקומות טובים.

 

ככה שטוב לי, לפעמים, להתבצר (זמנית) עם עצמי.

להיווצר עם עצמי.

 

*

 

ולסיום:

 

לא זמן אבל איכות

 

שפחתכם החלה בשבוע האחרון לנהל אתר יצירה בשם "ביכורים" שנמצא בפורטל כיפה. אתר צעיר, בתחילת הדרך, יחסית.

לא יודעת כמה זמן יש לי לעניין הזה – אבל הסכמתי להרתם למשימה ואני מקווה שיחד עם צוות העורכים החמוד אצליח להביא את האתר למקום איכותי וטוב.

בינתיים- אתם מוזמנים לבקר ו... לבכר

 

איכות, בטח שאיכות

 

אח... הבלוגיה והקשרים שהיא מזמנת לי

אחת הכותבות הכשרוניות שאני מכירה, ולמרבה אושרי זכיתי שתגיב אצלי (בשם בדוי) ובהמשך גם להכיר, פתחה בלוג ב"רשימות".

אולי השם שלה יהיה מוכר לכם ככתבת מוסיקה בידיעות ומבקרת הדיסקים של YNET.

כנסו, כנסו לבלוג של תימורה.

זכה וקריסטלית- ככה מישהו כינה את הכתיבה שלה.

הוא צודק.

 

תימורה, שיהיה בהצלחה.

 

*

אז אתם מבינים?

כשאני יוצאת לטיולים שלי עם המשפחה/ החברים/ עצמי- אני לא נעלמת.

ומי יודע... אולי נפגש. אצל תימורה, בביכורים, במסיבות שלי עם החבר'ה, במקום העבודה שלי-

או אפילו באוטובוס,  משם יוצאים המפגשים שאני הכי אוהבת

נכתב על ידי , 25/10/2006 20:23  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היפוקרטס ב-22/11/2006 01:25
 



לא יאמן


מה ז"א "המערכת לא מזהה אותך יותר כמשתמש"?

בגלל זה למחוק פוסט שלם?

 

כולה 20 יום מהפיבלוש האחרון ואני כבר מחוץ לתחום.

 

נו, שויין.

אחרי שאתגבר על העלבון הצורב אנסה לשחזר את הפוסט.

מקווה שבע"ה זה יהיה היום.

 

יום אור.

נכתב על ידי , 25/10/2006 09:27  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נפיל ב-27/10/2006 01:17
 



החבר הכי טוב שלי


סיפרתי עליו לא מעט.

על נסיבות ההיכרות ביננו כתבתי כאן .

 

*

 

היום טיילתי קצת בפוסטים הישנים שלי בישרא. קראתי גם את כל מה שכתבתי בעבר על מאורי ונזכרתי בעוד סיטואציות.

בהיתי במסך המחשב מחוייכת ואחר כך ניגשתי לספריית הדיסקים שלי ושלפתי משם דיסק.

לחצתי פליי והשתרעתי על המיטה.

אלה היו דמעות מסוג אחר.

 

 


 

היו לי יקיצות מוקדמות של שחרית.

הייתי פותחת את החלון הגדול של המטבח ושואפת אויר קר וכחול של לפנות בוקר ומקשיבה לשירים שבקעו מאחת מתחנות המוסיקה של הכבלים.

מהדרום הפקיעו באותם הימים את גלגל"צ (עכשיו, כשיש לנו, אנחנו יודעים שזה לא הפסד גדול) כך שכל שנותר לי הוא שירים שקטים של עלות השחר מהMTV.

ובהדרגה- בעוד אני מתארגנת לצאת לעמל יומי- רצף השירים השתנה ללהיטי היום.

אפשר לומר שזה עזר לי להיות בעניינים בעיני תלמידי.

 

*

"מאורי? יש שיר כזה שאני שומעת כל בוקר. שיר שמח כזה, מצולם שם איזה מצעד או משהו, אבל יש גם קטעים מסרט. נראה לי שזה איזה פסקול או משהו"

"איך קוראים ללהקה, את זוכרת?"

"לא... אני אעקוב. זה שיר חדש, נראה לי. מהלהיטים החמים"

"או קיי, גם אני אנסה לאתר אותו, בובה".

 

*

מאורי יודע מוסיקה. הוא מבין גדול מאוד גם בקולנוע.

מצאתי את עצמי מחכה בכל בוקר לשיר ההוא, אולי לזהות את הסרט. אולי לאתר מילות מפתח.

שיר כל כך שמח.

 

*

"מאורי? השיר ההוא זה של להקה בשם סאבאג' משהו"

"אה, SAVAGE GARDEN. וואלה. הוציאו דיסק חדש באמת"

"אני לא מכירה אותם"

"בטח שאת מכירה" הוא ענה והתחיל לשיר להיט קודם שלהם שבאמת הכרתי (TO THE MOON AND BACK).

"אה. אבל השיר הזה שאני מדברת עליו, מאורי. לא יודעת... הוא שמח כזה. טבעי ומתוק"

 

והוא עשה את הבקרים פחות מהורהרים, מאורי. וזה היה לא רע כי אלה היו ימים של הרהורים נוגים כאלה.

שעדיף לברוח מהם לאקורדים אחרים.

 

*

 

אחר הצהרים של בדיקת בחינות ומקישים בדלת.

אני פותחת אותה לאף אחד.

מציצה לחדר המדרגות שריק מאדם.

עם גבה מורמת אני פונה לסגור את הדלת כשאני מוצאת על הרצפה מעטפה חומה ועליה כתוב בגדול: "7, וזה אומר הכל..."

הכתב מוכר.

 

"מאורי?" אני שואלת את חלל חדר המדרגות.

אין תגובה.

חוזרת פנימה.

 

מקץ שניות מספר הדיסק שהיה שם מצא את מקומו במערכת והתופים הקצביים של שיר מספר 7, השיר  THE ANIMAL SONG , הדהדו בחלל הדירה.

האדם שהיה מחוץ לדירה הגיב כצפוי, נכנס בצעדי ריקוד עליזים וחולל סביבי בהתלהבות.

 

ואני צוחקת כל כך.

 

*

 

יש אנשים שנמצאים פה איתי, קרוב, ואני לא יודעת איך זכיתי.

בטח עשיתי משהו באמת טוב מתישהו בעבר.

אין איך להסביר את הזכות הזאת שנפלה בחלקי.

ולכן דמעות מסוג אחר.

 

*

 

קחו,

שיר כל כך טבעי, אימפולסיבי ושמח. ותודה לך, מוסטלי, על הקישור. התחלתי לרקוד פה עם עצמי

כאילו שאף אחד לא רואה אותי...

 

(כן, דודלי, עושה רושם שמה שמצולם בקליפ זה איזשהו מצעד ענווה )

"The Animal Song"

When superstars and cannonballs are running through your head
And television freak show cops and robbers everywhere
Subway makes me nervous, people pushing me too far
I've got to break away
So take my hand now

(Chorus):
'Cause I want to live like animals
Careless and free like animals
I want to liveI want to run through the jungle
With wind in my hair and the sand at my feet

I don't have any difficulties keeping to myself
Feelings and emotions better left up on the shelf
Animals and children tell the truth, they never lie
Which one is more human
There's a thought, now you decide

Compassion in the jungle
Compassion in your hands, yeah
Would you like to make a run for it
Would you like to take my hand, yeah

(Chorus):
Sometimes this life can get you down
It's so confusing
There's so many rules to follow
And I feel it
'Cause I just run away in my mind

Superstars and cannonballs running through your head
Television freak show cops and robbers everywhere
Animals and children tell the truth, they never lie
Which one is more human
There's a thought, now you decide

Compassion in the jungle
Compassion in your hands, yeah
Would you like to make a run for it
Would you like to take my hand, yeah

 

אני אוהבת אותך כל כך, מאור חיי.

 

נכתב על ידי , 4/10/2006 19:28  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונה# ב-24/10/2006 10:10
 





151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)