לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

6/2006

(שלושה המה נפלאו ממני)


וארבעה לא ידעתים:

דרך הנשר בשמים, דרך נחש עלי צור, דרך אניה בלב ים ודרך גבר בעלמה

(עפ"י משלי ל' י"ח)

 

אז יש פרוייקט בלוגים חדש שגוייסתי אליו ע"י עדולה.

איכשהו מפרוייקטי המספרים, הפתקאות והשאר הצלחתי להתעלם, אבל כעת, כשעדולה המקסימה ביקשה כל כך יפה, הרי לכם ארבעה דברים ש-

 

1. ארבעה מקצועות בהם עסקתי בחיי:

* מדריכה בקייטנה.

* ליווי וחונכות לילד מפגר

* מחנכת

* רכזת שכבה.

 

2. ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

* תבונה ורגישות

* הנסיכה הקסומה

* אישה יפה

* שני פנים למראה.

(ויש עוד מלא, נו...)

 

3. ארבעה מקומות בהם גרתי:

* באר שבע

* אלקנה

* ערד

* נתניה

 

4. ארבע סדרות טלויזיה שאני אוהבת:

* חברים

* סיינפלד

* בנות גילמור

* האוס

 

5. ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה:

* צפת

* אילת

* ירושלים

* לא זוכרת חופשות כמעט...

 

6. ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:

* ישראבלוג

* YNET

* כיפה

* גוגל

 

7. ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

* מרק בטטה

* שוקולד

* צ'יטוס בטעם גבינה+בצל

* אוכל של אמא (ה-כל)

 

8. ארבעה מקומות שהייתי מעדיפה להיות בהם עכשיו:

* ירושלים (עוד מעט נוסעת, אבל לקצת )

* אחוזה פסטורלית באנגליה

* ניו יורק

* קנדה, טיול בעקבות האסופית :)

 

9. ארבעה חברים שיכולים, אם בראש שלהם, לענות:

* דודלי

* צ'יפי

* מזגה

*שרונינשמה.

(יודעת שרויתם פרוייקטים לעשור הקרוב. אתם לא חייבים).

 

*

 

הבטחתי בפוסט הקודם לכתוב על מעללי בחדר הכושר.

לא לדאוג, ההבטחה תקויים מיד לאחר הפגישה הראשונית עם מתאמת הכושר הסדיסטית.

בינתיים אני ככה, לבד על המכשירים ונראה לי שגיליתי שיטה איך אפשר, אחרי שחוזרים משעה מפרכת במכון, לנשום דרך הנקבוביות של העור.

לא ניתן לעשות זאת אחרת.

 

נכתב על ידי , 27/6/2006 13:02  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דויד43ת&quot;אביהונתן ב-30/6/2006 07:22
 



אחותי כֵּלה


אתם כבר יודעים שיש לי שתי אחיות ואני המסונדווצ'ת.

הבכורה היא אדי, האישה והאגדה, גדולה ממני בעשור.

השניה היא דיתי, החזון והתופעה, צעירה ממני בשנה פלוס.

 

הקשר בין שלושתנו חזק ואמיץ על אף הפערים הגדולים בשנים.

 

אדי היא לנו כאם.

הכשרתה כפסיכולוגית אפשרה לנו להעזר בה מידי פעם ברגעי משבר, התלבטות או כשסתם רצינו לצאת על חשבונה לאנשהו ("נו, פסיכולוגים מרוויחים טוב, לא?")

הדירה שלה הייתה מקום מפלט חמים וסימפאטי שאפשר לנו להשיח את מר לבנו בפניה כטוב לבבנו בממתקים.

 

חלפו השנים, אדיבה מצאה את בחיר לבה המקסים והקימה איתו משפחה לתפארת. אם חשקה נפשנו בג'אנק פוד נאלצנו להתאכזב שכן הגברת התחילה לבשל.

והשיחות- אף הן פחתו.

המרחק הגיאוגרפי עשה את שלו והכריח אותנו להעזר בנפלאות הטכנולוגיה.

בעבר התגברנו על המכשול הזה בקלות ואדי למדה לשמוע את רצף הדברים למרות ההתייפחויות וההפרעות בתקשורת הטלפונית.

 

 

היום, העניין קצת יותר מסובך:

 

פנסה: אדי, מה העניינים?

אדי: מה קורה? למה את נשמעת ככה?

פנסה: כי אין לי כח כבר... התקופה הזאת מתישה אותי רצח |יבבות קורעות לב|  ואני צריכה לעמוד בציפיות של אנשים וכל אחד עם הבקשות שלו ו... |מושכת באף|

אדי: אני לא מבינה, אין שם אף אחד ש...די! אמרתי די! תפסיקו לקשקש על התפוזים!

פנסה: לא. אין. כלומר יש, אבל  את יודעת.... אני בעיקר סומכת על עצמי.

אדי: נו, כבר אמרתי לך שאת צריכה לפזר סמכויות. ביזוריות זה שם המשחק, ככה תוכלי לשמור על ... תרים את זה מיד! מיד אמרתי! ... אז הבנת? ככה צריך להתנהל כדי שלא תתפר... ידעתי! לא אמרתי לך את זה קודם? ידעתי שזה יקרה. ככה זה כשלא מקשיבים למה שאמא אומרת. לך תשטוף את זה באמבטיה... אז ככה זה, את מבינה.

פנסה: כן, אני חושבת אבל ש...

אדי: אמרתי באמבטיה! מה אתה מטפס על השיש? אוח, הילד הזה... לא, מתוקה של אמא שלה, לא. אוי, איך היא נבהלה. לא מקסימונת, לא. מי יפה של אמא, מי? מי? כן... כן... בדיוק, הנה חיוכי עם גומות. כפרה עליך.

פנסה: עידית?

אדי: כן, אני מאכילה אותה תוך כדי. נבהלה מהצעקות שלי על אילון שטיפס... תגיד לי מה אתה חושב שאתה עושה, למען השם?!

(מלמול ברקע. אני חושבת שזה יואב)

ואתה באמת חושב שהאוגר יכול לאכול קפצונים...

(מלמול נוסף)

לא, הוא לא יהיה סופר-אוגר. הוא יהיה סופר-זכרונו לברכה. מה "למה?" ככה זה. קפצונים זה לרובים. בעלי חיים לא אוכלים קפצונים. אתה יכול לאכול קפצונים? בטח שלא.. תוציא את זה מהפה מיד!!!

פנסה: ניסה לאכול את הקפצונים, הא? נו, דרך נהדרת להתאבד. אולי אני אנסה את זה |פרץ יבבות מחודש|.

אדי: אויש, תפסיקי בחייך, זה עניין זמני ואת יודעת את זה. הנה, סוף השנה ואת מסיימת עם הבגרויות וטקסי הסיום ויוצאת לחופש. מי זה בוכה שם?

ברקע אני שומעת הקול של יעלה מתגבר והולך. היא בוכה מאוד וכשמגיעה לאמה היא עונה על השאלה: "מה קרה?" בצווחות שנשמעות כמו:

"אילו גומבלולולו שאמפיצי לך לך גונבישה אמגלאמגל רבאיתית גוילנה לי אודו!"

אדי: אילון! למה החבאת לה את הברווז הצהוב עם הגלגלים בתוך הקופסה של הקפלות? אתה יודע שהיא לא מגיעה לשם. תוריד לה את זה תיכף ומיד!

|גרעבץ אימתני|

... הופהההה לבריאות! לבריאות יפה שלי.

פנסה: אז זהו שהעובדה שאני חדשה בכת השטן באמת לא אמורה לתסכל אותי. כאילו, כל ההתחלות קשות, לא?

אדי: ב ד י ו ק. ואת טיפוס מתמודד. אז יש רגעים. קורה לכולנו. סיימת שיעורי בית? אבל הנסיון מוכיח שאת מצליחה להתמודד עם כל משבר בצורה הטובה ביותר ומה עם התרגילים בחשבון? וזה לא שמדובר במי יודע מה. תקופה כזאת שעומדת להסתיים אצל איתמר רק עד השעה שבע, אחר כך אתה חוזר הבייתה. אבל באמת העניין הזה של האצלת סמכות מאוד חשוב ככה עד שבע! אני לא מוכנה שתשכח את עצמך שם, יש בית ספר מחר! כי כשמאצילים סמכויות הכל יותר פשוט וכולם נושאים בנטל עד שבע בלי ויכוחים! את מבינה? וגם בלי שום קשר, כל פעם שאת צריכה להתפרק תתקשרי. לפעמים, את יודעת, זה עוזר רק לדבר על זה.

פנסה: כן... למעשה אני באמת מרגישה הרבה יותר טוב עכשיו. וואו, תודה. ד"ש לכולם ונשיקות לקטנטנים.

אדי: שום בעיה ו... את יודעת, כשתרצי- אנחנו פה.

 

*

 

ובלי כל קשר- לכבוד הקיץ שהגיע הצטרפה פנסאיתכם למכון הכושר SHAPE מבית הולמס פלייס.

חתיכים! חטובים! מסוקסים! שריריים! שרמנטים!

 

סתם, למה נראה לכם.

אני באגף הכושר הנידח לנשים דוסיות/ לסביות/ שנמאס להם מגברים/ שרוצות להתעמל בלי הפרעות/ מחק את המיותר.

 

אבל קדימה, להתוודות: מי לחץ על התיאורים המעוררים של מתאמני המכון במחשבה שמדובר בקישורים שיוליכו לאן שהוא... (דודלי, לא להתחבא...)?

 

כמובן שלא אשאיר אתכם במתח. על קורותי במכון הכושר אספר מחר. ואם לא מחר אז מחרת-ה-יים.

בינתיים, הא לכם תזכורת ממפגש ספורטיבי אחר.

נכתב על ידי , 20/6/2006 22:19  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלומה ב-27/6/2006 18:59
 



שביזות שבו"ס


"סדר נשים" של עמיה ליבליך (לאחותי הגדולה)

"אם יש גן עדן" רון לשם, "הכיפה הסרוגה ושאר סאטירות פרו ישראליות" לאפרים קישון (לחבר יקר)

הסט של יהודה עמיחי - הוצ' שוקן (לי)

"פרשות" של הרב חיים נבון (לי)

"ר' אריה היה אומר" הרב אריה לוין זצ"ל (לי)

"חדריו" לקט פיוטי מדברי הרב קוק זצ"ל (כי היה לי ומישהו לקח לי ואין מעצבן ומייאש מזה. אז קניתי. לי)

 

בפעם הבאה שאני אגיד משהו שמתחרז עם סטימצקי או צומת ספרים- שמישהו ירה בי.

אני בלאו הכי אמות מחרפת רעב מתישהו.

 

ומכאן דיווח על אירוע מסעיר:

 

הלוקיישן: דוכן הוצאת ידיעות אחרונות בשבוע הספר ירושלים.

הזמן: אתמול.

האירוע: מיכאל שיינפלד חותם על ספרו "אבידות", אבל זה פחות מטריד אותי כי לידו חותמת ד"ר עליזה לביא על ספרה "תפילת נשים". היא נתנייתית. אמא של תלמידה. רציתי לברר על טרמפ או משהו. (מתלוצצת. והספר שהוא קובץ תפילות של נשים מכל מיני תקופות ובכל הקשר שהוא- מומלץ).

 

העסק נעשה צפוף ופניתי להתבונן מקרוב במה שיש להוצאת ידיעות להציע לי.

"סליחה? את... את קצת מוכרת לי" אמר מאחורי מישהו במבטא דרום אמריקאי קל.

נשפתי בתסכול.

 "עד מתי אאלץ לשמוע ליינים חבוטים מפי עוללים ויונקים?"

פניתי לכיוון הקול, מתאפקת בקושי לומר את המענה השגור בפי לאירועים כגון אלה (לא שיש הרבה): "ממי. מחנה סיירים של בני עקיבא י"א אב ה'תשמ"ט. אני המצאתי את השורה הזאת. נא לשלם על זכויות יוצרים".

במקום זה אמרתי "וואלה? אין לי מושג"

"את בנקרה לונדת פה באוניברסיטה?"

"העברית? הלוואי, אבל לא..."

"אז... לא יודע יש לך פרצוף מוכר..."

חייכתי.

"יכול להיות" ופתחתי ספר שנשלף אקראית לעיון מעמיק ומתחמק.

"רגע!" נשמעה הקריאה "את רשונה באיסה אתר היכרויות?"

הו, הבושה.

הבטתי לצדדים.

רבאק... לא יכולתי לפגוש את הבחור בהוצאת ספרים עצמאית ונידחת? כל אוכלוסיית ירושלים התרכזה פה לידי והם מסתכלים עלי במבטים האלה של "כן, הא? אתר היכרויות. רווקה אומללה שאין לה חיים. והיא גם לא יודעת לקרוא כי היא מחזיקה את הספר ("אנתולוגיה ים תיכונית" של יעקב שביט) הפוך".

רציתי להכנס אל מתחת לדוכן ולנשוך את הרגל שלו מלמטה.

במקום זה עניתי:

"אני?! א נ י?! ממש לא!" והכרזתי שוב בגאון למען ישמעו כל הסובבים "לא רשומה בשום אתר היכרויות"

זה לא רחוק מהאמת , אגב, כי אני מחרימה את דוסידייט כבר חודשיים.

מנהלי האתר עיצבנו אותי כבר בתהליך ההרשמה מלפני שנתיים כשלא הרשו לי להשתמש בכינוי האטרקטיבי "פוסטמה במתאים". מאז זה רק הלך והתדרדר עד שנשבר לי סופית.

"אה... בסדר. אז נאיפה אני נכיר אותך?"

"אין לי נושג נאיפה אתה נכיר אותי! וגם לא זכור לי שהייתי בכנס היארצייט לצ'ה גאוורה בעשור האחרון!" רציתי לצווח אבל הוא נזכר.

"אההה! נכון יש לך בלוג? נו, עם פנסין..."

"וואלה. נכון".

 

[ היי, אתה. אתה חנוד :)), מקווה שאתה מבין שהכל על דרך הקריצה. תמשיך בעבודה הטובה. אל תשקיע בשינוי הנבטא. סה נאוד יפה. ונאוד נושך ]

 

שיהא יומכם אור.

ולא לשכוח להחזיק אצבעות לשוייץ.

(טומבי- אתה שקט!)

 

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2006 14:40  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניאנדר טל ב-24/10/2006 03:22
 



לדף הבא
דפים:  

151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)