לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

בדקה ה-90


יש לכם להתלבט עד מחר, קצת לפני 22:00. אני כבר החלטתי, אבל אני מודה שמספר המתלבטים שפגשתי בימים האחרונים גדול יותר לעומת מערכות בחירות קודמות. אני מניח שזה קשור לעובדה שכל המועמדים המובילים לראשות הממשלה אומרים את אותו הדבר. ואולי זה קשור לעובדה שאת הפתרונות החצי-אפויים של כל המפלגות ה(לא כ"כ)גדולות כבר ניסינו ב-10-20 השנים האחרונות. ומכאן המסקנה הברורה של ציבור הבוחרים, שרוצה לנסות פעם נוספת את אותו הדבר אבל בחילופי תפקידים וכסאות.

בימים האחרונים אני נע בין יאוש גדול, לבין תקווה קטנה. היאוש זה להסתכל סביב ולראות שמפלגה גזענית אחת עומדת כנראה לעבור את אחוז החסימה, ומפלגה גזענית אחרת תוכל כנראה לדרוש את תיק הביטחון בממשלה הבאה. עוד יותר מייאש לראות איך כל המערכת הפוליטית מתייחסת לכך בשוויון נפש. לבני ונתניהו אפילו מתחרים ביניהם מי יהיה נחמד יותר לאיווט. והתקווה זה שמספר התומכים של חד"ש יגדל, כדי שאנשים יבינו שאפשר אחרת, ושיש גם תמיכה לדרך האחרת הזו.

לא משנה למי אתם מאמינים ואיזה סוג של שר ביטחון/מלחמה אתם רוצים - לכו להצביע מחר. ובזמן שתצפו במדגמים (או סתם תראו סרט טוב בסינמטק או בדי.וי.די) אני אשקיף על ספירת הקולות בקלפי ליד הבית. מקווה שיהיה מעניין, ואולי אפילו אשתכנע שיש דבר כזה - דמוקרטיה במזרח התיכון.

אז תבחרו נכון.
נכתב על ידי , 9/2/2009 22:14   בקטגוריות בחירות, חד"ש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)