לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

שכחתי להעלות את ירושלים על ראש שמחתי


(פוסט שלישי ביום זה קצת מוגזם, אבל ככה זה כשיושבים במערכת ואין מה לעשות)

 

בקיצור - מחר אני בירושלים. ענייני ביקור פרופסורים מזדקנים הזקוקים לסיוע של תלמידים לתארים מתקדמים. אולי תצא לי מזה עבודה חצי קבועה בירושלים (איזה חיפאי צריך עבודה בירושלים?!), אולי סתם ביקור בבירה.

אבל יותר חשוב - מחר בערב יתקיים מצעד הגאווה בירושלים, ואני מקווה שיהיה שמח. יהיה צבעוני, זה בטוח, אז אני אהיה שם. בואו בהמוניכם ותגידו לראש העירייה לופוליאנסקי מה אתם חושבים עליו (אני דוקא הצבעתי עבורו, אבל זה בתקופה אחרת, כשעוד הייתי ירושלמי).

 

תעשו חיים!

נכתב על ידי , 29/6/2005 18:09   בקטגוריות השבוע בירושלים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בועז ב-3/7/2005 08:25



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)