לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

לך תצא מזה עכשיו


טוב, אז אני יושב במערכת, מנהל שיחות מעצבנות עם אנשי יחסי ציבור עלובים ושואל את עצמי מה לעזאזל אני עושה כאן.

היום בערב, בקיבוץ משמרות מציינים שש שנים לפטירתו של מאיר אריאל. ואני יושב ומקשיב לדיסק ההופעה של מאיר בברבי ומזמזם עם השירים.

 

ההופעה החיה של הזמר המת

 

עת השתררתי הרופאים המליצו לי ביקור חודשי בנמל התעופה

באמת עושה לי טוב לראות מטוס גדול ממריא דרך דמעה שקופה

אחר כך כבר יותר קל הלחץ על העין השטופה

 

לוקח לי אחר הצהריים חיובי נוסע לנמל

לעצמי אני אומר בדרך גם מזה עוד נצטרך להגמל

עצמי אומר לי בהגיענו: מה נתחיל כל יום להתעמל, מה לממלמל, (מה, נעשה ג'וגינג?)

 

טרמינל ז'ה טם איי לאב יו טרמינל, בלה מיה

 

אז מה לעזאזל אני עושה כאן?

 

לך תצא מזה עכשיו,

איך תצא מזה עכשיו,

מוצץ גבעול מתחת איזה גשר,

מי צריך אותך עכשיו,

מי בכלל זוכר אותך עכשיו,

לך תתחיל למצוא שוב את הקשר (לאמצעי התקשורת).

 

אני אמור "להזיע" ולהביא לעיתון כמה סיפורי רכילות משעממים של קבלנים, לשחק בין הטיפות בין האינטרסים של החברה הכלכלית חיפה לחברה להגנת הטבע, בין התושבים לעירייה, בין הכסף לירוק, בין ההר לים. ובערב יש הופעה במשמרות, ואני לא אלך :(

האמת היא שבכל מקרה לא כל כך רציתי ללכת. כבר הייתי בשלוש הופעות כאלה בעבר, שבהן מחירי הכרטיסים בשמיים ורשימת האמנים לא ממש מתעדכנת משנה לשנה.

מאיר היה בחייו זמר לא אהוב במיוחד, לא מוכר מי יודע מה, מוקצה מציבור הפוליטקלי-קורקט-לי ליבר-לי בגלל דברים שאמר על ההומואים*. אחרי מותו הוא הפך לעוד מותג שמשווק בערוץ 24. שיהיה. לא טוב לי עם השינוי הזה, אבל אם ככה יותר אנשים נחשפים לשירים שלו ולטקסטים אז כנראה שבכל טוב יש רע ולהיפך.

 

בחזרה למערכת. אני פה, למרות שלא בא לי, אבל לפחות אני כותב בלוג על מאיר ולא עושה טלפונים לעורכי דין חלקלקים. היום בערב אני חותך מוקדם והולך לשבת מול הטלוויזיה, מול ערוץ 24 ולתפוס קצת אווירת מאיר. ומחר יגיע הדד-ליין, ואולי סוף סוף תהיה לעורך שלי סיבה לכעוס כי לא יהיו לי סיפורי נדל"ן.

למה תמיד אני מחכה לרגע שיפטרו אותי, במקום ללכת ולהגיד להם שאני עוזב מרצוני החופשי, בגלל כל הסיבות שבעולם (השכר המחורבן, התנאים הגרועים, הנושאים המשעממים, התיזה שאני צריך לכתוב)?!?

 

היי נייס ג'ואיש בוי? וואט אר יו דוינג היר? גו הום!

 

לפני שאחזור לקבלנים המושחתים - סיכום שבועי קצרצר:

לא הספקתי לקרוא את המאמר. חסרים לי עוד חמישה עמודים. בקצב הזה אני לא מספיק כלום עד סוף השנה, בטח לא את התיזה. צריך עיון.

 

לילה שקט לו יעבור על כוחותינו בכיסופים.

 

 

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

* לסוגיית ההומואים ומאיר אריאל אני לא נכנס כאן, כי מצד אחד יש הרבה מה להגיד, ותירוצים ארוכים ומנומקים לתת, ומצד שני יש אמירות מטומטמות של זמר שרצה קצת לעשות יחסי ציבור (בציבור) ויצאה לו האמת הניאנדרטלית שלו לאור. אז טענות ומענות אפשר להפנות לפורום הזה או לפורום ההוא. אני לא מבקר בהם יותר מדי עכשיו, כשהם נכבשו על ידי ילדים בני 16-20 שלא הכירו את מאיר ולא ראו הופעה אחת שלו בחיים.

נכתב על ידי , 18/7/2005 12:43   בקטגוריות מאיר אריאל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Way ב-15/8/2005 16:16



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)