לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

לפתוח תיבת פנדורה


השבועות רצים להם בקצב רצחני. אולי בגלל החורף והימים הקצרים.

כשאפשר אני ממשיך להתמכר ברשת, למרות המחשב המקרטע שלי. לאחרונה גיליתי את פנדורה. מעין תחנת רדיו אישית, שלומדת מה הטעם שלך במוסיקה ומביאה לך עוד מוסיקה שנשמעת כמו דברים שאהבת. עכשיו אפשר להירשם שם בחינם, אז כל האנשים ששילמו על הזכות להשתמש בשרותיהם יצאו קצת פראיירים. בקיצור - תיכנסו, תנו להם שם או שניים של אמנים שאתם אוהבים ותמשיכו משם. על כל שיר שמגיע אתם יכולים להגיד אם אהבתם אותו או לא, וככה אתם מוצאים מוסיקה חדשה שאולי תאהבו, ואיזה חברת אינטרנט זוכה לעוד קצת מידע על מה הציבור אוהב לשמוע. בטח ימכרו את זה יותר מאוחר לאמזון או לגוגל. הבעיה היא שאין שם מוסיקה ישראלית, אז כדי להשלים את החסר אפשר להוריד אלבום שלם של זאב טנא בחינם מהאתר שלו. רק לבעלי קיבה חזקה, אתם יודעים, זה זאב טנא (ואם אתם לא יודעים תנסו את זה בזהירות, לוקח זמן להתרגל).

 

בשרת העיוור מישהו נתן לינק לאתר מגניב, שמכיל קליפים של כל מיני אמנים (ביורק, רדיוהד, בק) בבימוי של במאים נחשבים. תחפשו את הקליפ של מישל גונדרי ל-Knives Out של רדיוהד, למשל. בקיצור - אפשר להשחית שעות שלמות ברשת האינסופית הזו.

 

אבל החיים הם עדיין לא בתוך המטריקס. החידוש העיקרי של השבוע הוא המנוי שעשיתי סוף סוף לבריכת הטכניון. שילמתי הרבה כסף, והפסדתי כבר חודש וחצי של פעילות, אבל אחרי הביקור השלישי שלי שם היום אני לא מבין איך הצלחתי להעביר את השנתיים האחרונות בלי לשחות. יש בחיים כל מיני דברים שקשה להעריך אותם, אבל לפחות התגברתי על העצלנות הקיומית שלי והתחלתי לעשות משהו בנידון.

עוד דברים שקורים מחוץ לרשת זה הופעות במרתף 10 החיפאי. אחרי שסגרו את הסיטי הול לא נשאר מקום סביר להופעות בעיר חוץ מהמרתף האינטימי, אז בעוד שבועיים יגיע לשם אהוד בנאי בכבודו ובעצמו. הכרטיסים כבר מוכנים (בניגוד למסורת איפשרו הפעם לקנות כרטיסים מראש) וגם מצב הרוח. ביום חמישי הזה מגיעים שלום גד והדרה לוין-ארדי למופע משותף. גם זה נשמע מבטיח.

 

אז שיהיה שבוע טוב, לבעלי השפם ולמתפקדים החדשים, וגם לפועלים המשתכרים משכורות מינימום. כל השאר - חכו, חכו, המהפיכה בדרך אליכם!

נכתב על ידי , 27/11/2005 00:20   בקטגוריות סיכום שבועי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בועז ב-27/11/2005 14:16



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)