לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

קריאה אחרונה בהחלט (עד הפעם הבאה)


אני כבר החלטתי למי אני מצביע. אני גאה לספר שכל בני המשפחה שלי החליטו גם הם להצביע לזה עם השפם, וזה לא עניין של מה בכך. בדרך כלל ההצבעה אצלנו בבית מחולקת בין גוש הימין לשמאל, עם ספיחים לכל מיני מפלגות קיקיוניות. אם ההורים שלי החליטו להצביע לאותה מפלגה, אז הכל יכול להיות, ובאמת יש ריח של הפתעה באוויר. הפתעה, דרך אגב, יכולה להיות בעיקר מגוש הימין, אתם יודעים. בסוף נתעורר מחר עם 62 מנדטים של מתנגדי הנסיגה.

 

למען האמת, על זה בדיוק רציתי לכתוב היום. אני מאמין שרוב קוראי הבלוג הזה כבר החליטו גם הם למי להצביע, אבל הפעם אני לא רוצה לשכנע אתכם להצביע למפלגה מסוימת, אלא בעיקר לקרוא לכולם ללכת ולהצביע. יש יותר מדי אנשים שטוענים שלא בא להם להצביע לאף מפלגה, ואחוזי ההצבעה בבחירות האלה עלולים להיות נמוכים עוד יותר מאשר בבחירות האחרונות. אחוזי הצבעה נמוכים משמעותם כנראה שגוש הימין יתחזק יותר, כי להם יש אמונה, ולנו אין כוח לצאת מהבית.

 

לכל מי שלא רוצה להצביע: צאו מהבית, תשקיעו חצי שעה בעתיד הפנסיה שלכם, ותשלשלו "זך", מפלגת הגימלאים. אין לי מושג מה אומר המצע שלהם, אבל זה עדיף מהימנעות בבחירות. חוץ מזה, לדעתי יש סיכוי שהם יעברו את אחוז החסימה. במערכת ספרתי ארבעה אנשים שיצביעו להם, ואתמול שמעתי על עוד שני חברים של חברים שיצביעו בעדם.

 

אם לא בא לכם להצביע לגימלאים אתם יכולים לנקוט בשיטה ההסתברותית. תבחרו מבין כל הפתקים את הפתקים שהכי פחות מחליאים אתכם, תערבבו אותם היטב ותעשו ביניהם הגרלה. את הפתק שיצא אתם שמים במעטפה, בלי להציץ, וככה אתם יכולים להגיד שהצבעתם, בלי לדעת עבור איזו מפלגה. אני עשיתי בבחירות האחרונות הגרלה בין חד"ש (3 פתקים), מרצ (2) ופתק לבן (אולי זה היה עלה ירוק, לא זוכר). רק שבסוף הצצתי בפתק שיצא... אבל תחשבו על זה - זו שיטה מצוינת. אם הייתי שומר על כל הכללים הייתי יכול לומר שאין לי מושג למי הצבעתי, ובכל זאת להיות בטוח שהצבעתי חצי קול לחד"ש, שליש למרצ, ושישית עלה ירוק.

 

אז שיהיה בהצלחה לטובים.

נכתב על ידי , 28/3/2006 08:17   בקטגוריות בחירות 2006  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בועז ב-28/3/2006 13:24



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)