לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

פוסט תל אביבי ראשון


בסופו של יום מוצלח אני יכול לדווח מדירתנו התל אביבית הצנועה על תו החנייה היוקרתי לאזור 1 שכבר מודבק על שמשת הרכב ועל חיבור אינטרנט פעיל, למרות שב"הוט" לא טרחו להתייחס להודעה שלי על מעבר דירה. למען האמת פשוט חיברתי את המודם לנקודה הקיימת כאן, והכל פועל בדיוק כמו בחיפה. מה יש להגיד, הטכנולוגיה של המאה ה-21 זה ממש קסם. יותר פשוט להתחבר לאינטרנט המהיר מאשר להשיג מים ראויים לשתייה. 

 

הספקנו לארגן חדר שינה מאובזר במיטה, מקלחת מאובזרת בכלי רחצה ונשארו המון המון המון המון ארגזים שמסודרים בצורה אקראית (כלומר לא מסודרים) בסלון. אבל זה כל הרעיון של לעבור דירה, לא?

 

תובנות ראשונות מהמעבר לתל-אביב:

  1. הרבה אנשים גרים בעיר הזאת, את רובם אני יכול לשמוע מהסלון. בחיפה גרנו 100 מ' ממרכז חורב ולא שמענו אף רחש. כאן, בעיר העברית הראשונה, אני יכול לשמוע את משחק הכדורגל מהסלון של השכן. ואולי זה רק נדמה לי, ופשוט צריך זמן כדי להתרגל לרעשים של דירה חדשה?
  2. היום הוכח סופית שאני לוזר. ביום ראשון הפועל ת"א ניצחה 2:0 את מכבי חיפה, אבל מיד כשעברתי לת"א, הפסידה הפועל המקומית לפנאתינייקוס ומכבי חיפה ניצחה את אוקזר בגביע אופ"א. לפחות עשו את זה בבלומפילד, אז אני יכול לשמוע את כל הירוקים צופרים משמחה בדרך חזרה צפונה.

חוץ מזה, מסקנות ראשונות מתחקירי מלחמת לבנון השנייה אתם יכולים לקרוא בתחזית מזג האוויר לקראת יום שישי, 20/10/2006, עם המשך תלאותיו של דייב ומלחמתו בעננים הלבנונים. יש שם כמה גילויים סודיים, בתוספת טיפים לאנשים שנקלעים לעורף האויב.

נכתב על ידי , 19/10/2006 22:11   בקטגוריות מז"א, השבוע בתל אביב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ס. אורי ב-24/10/2006 22:28



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)