לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

אחד במאי ושאר ירקות


בשנה שעברה דיווחתי מלב מערכת "הארץ". השנה - ביקורת עצמית נוקבת ממערכת ה"כלכליסט" (גם כלכליסט חוגג את האחד במאי).

לכבוד החג כתב מיקי פלד ב"כלכליסט" על כמה התארגנויות עובדים מהשנה האחרונה. הוא הזכיר את ההתארגנות של עובדי קופי בין, התארגנות מעניינת של עובדי ECI, את מאבטחי השרים וגם את עובדי חיפה כימיקלים (שהסיבוב הקודם במאבקם נגמר לא כל כך טוב).

ועל מי לא כתב? נכון. על ועד עובדי "הארץ". אני בטוח שזה לא בגלל שמיקי שכח את ועד עובדי "הארץ". הייתי שמח להרחיב על השיעור שאפשר ללמוד מכך על תקשורת בכלל, ועל התקשורת בישראל בפרט, אבל אני לא רוצה להסתכסך יותר מדי עם המעסיק הנוכחי שלי ("כלכליסט") בגלל המעסיק הקודם שלי ("הארץ") ויחסו לעובדים.

אז רק נזכיר שוב את התארגנות העיתונאים ב"הארץ" ונשלח לה את מלות העידוד והתמיכה לרגל אחד במאי.





ועכשיו לנושאים רציניים יותר: תופינים שמצאתי ברחבי הרשת.

הגיקים ביניכם ישמחו ודאי לשמוע שדל.י.שס עדכנה את התוסף שלה לפיירפוקס, וכעת הוא תומך גם בגירסת הבטא 3 של פיירפוקס. לא יודע מה אתכם, אבל לי זה עשה את היום (אני יודע, אין לכם מושג על מה אני מדבר).

האגדה האורבנית / הנס המודרני של השבוע:
הבי.בי.סי דיווח על איש שהצליח "להצמיח" מחדש בעזרת אבקת פלא חתיכה שנחתכה מאצבעו. אני לא צוחק, זה הדיווח.

ההסברים המדעיים משעממים - משהו על תאים שגורדו משלפוחית השתן של חזיר, שוכפלו, נקצרו ונטחנו לאבקת פלא. כמובן שצבא ארה"ב מעורב בנושא (האמריקאים האלה מעורבים בכל דבר) - מומחים צבאיים מנסים להכין אבקת פלא שתעזור לחיילים להמשיך לתפקד גם אחרי שנפצעו (תחשבו על זה: חייל נפצע / נחתך / חוטף כדור, והחובש זורה על הפצעים אבקה שמעלימה את הצרות).

אז אולי בכל זאת יש עתיד למין האנושי? (התשובה היא: לא)
נכתב על ידי , 1/5/2008 23:10   בקטגוריות הארץ, כלכליסט, לחם עבודה, מ-ה-פ-כ-ה (?), עיתונות, תרופת פלא, דל.י.שס, Firefox, פיירפוקס  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קקטוסלה ב-19/5/2008 18:28



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)