לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טפירי "הארץ" התאחדו! (לא כולל ליצנים)


ב"עין השביעית" דיווחו על התארגנות העובדים ב"הארץ". אם הייתי ולווט אנדרגראונד הייתי מכניס את הכותרת (פועלי "הארץ" התאחדו) למדור "צרות בכותרות", אלא שהיא מוכרת לי ממקום אחר. את הקטע המעניין באמת על הנעשה בארצנו הקטנטונת כתב מיכאל הנדלזלץ.

ועכשיו למשהו שונה לגמרי:
את התמונה הזו מצאתי בין תמונות ההפגנות והמהומות נגד פסגת המדינות המתועשות האמורה להיפתח ביום רביעי בגרמניה. החיילים מימין משתייכים כפי הנראה ל"צבא המרד הליצני החשאי", או ל"צבא החשאי של מרד הליצנים המחתרתי".

השם העברי הרשמי הוא "צבא הליצנים המורדים החתרני החשאי", ונראה לי שמצאתי לעצמי אופציה מעניינית לשירות המילואים הבא! היום (שני, 4/6 למניינם) הם מתכוונים לחגוג את 35 במאי ברחובות ירושלים. נפגשים ב-17:30, בגן העצמאות מול הקונסוליה האמריקאית.
נכתב על ידי , 3/6/2007 23:46   בקטגוריות הארץ, מ-ה-פ-כ-ה (?), ליצנות משתוממת, צבא, קרקס, clowns, rebel clown army  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן בילינסקי ב-4/6/2007 17:45
 



תיקון טעות 2


אתמול (שבת) עשיתי משמרת נוספת לבדי. היה שקט מאוד, בשונה מהמשמרת בסוף השבוע שעבר. אבל גם הפעם יצאתי עם תחושת מועקה מהדברים ש"עשיתי" בעבודה. הפעם זו היתה התמונה הפותחת של האתר שעלתה בשעות הבוקר.

 

 

כתבת השער של המוסף האחרון ממשיכה קו מסוים שמשתלט על המוסף. הפעם הלך אלון הדר להשתכשך בביצת בני האלפיון העליון. הבעיה העיקרית של הכתבה טמונה לדעתי בכך שהיא מתארת מצב מעיק, בלי להציע ביקורת עליו. ואולי הגועל שהרגשתי מעיד בסך הכל שהכתבה היתה מוצלחת?

 

ביום רביעי האחרון שודרה סוף סוף בערוץ 1 הדרמה החשובה מאוד "שביתה", על הצד השני של האלפיון העליון - העובדים במפעלים המופרטים שלא מצליחים אפילו להתארגן כדי להקים ועד (בחיפה כימיקלים). באופן לא כל כך מפתיע לעיתון לאנשים חושבים (ששואפים להיות באלפיון העליון ולא מאוגדים בוועד עובדים "אנאכרוניסטי"), הסרט לא זכה להתייחסות בביקורת הטלוויזיה שהתפרסמה למחרת. מה שקצת יותר מפתיע היא העובדה שכותבת הביקורת היא ארנה קזין, הידועה במלחמתה למען קפה צודק וזכויות עובדים. נו שוין, העיקר שיש שתי שחורדיניות על השער של המוסף (ובתמונת דף הבית שעבדכם זכה להעלות לאתר).

 

טוב, כדי שאני לא אהפוך לבלוג הפנים-עיתונאי של יאיר ויואב אני אעצור כאן.

 


 

הערת אגב אגבית ביותר:

אתמול בתל אביב, אחרי המשמרת, נפגשתי עם חבר מהצבא, ובעוד אנחנו צועדים ברחוב אבן גבירול פסע לו לעברנו טל, המורה האגדי לערבית מימי הקורס המודיעיני הסודי ביותר שבו השתתפנו. הוא נראה בדיוק כמו שהיה לפני עשר שנים, חוץ מזה שצבע הבז' של עור גופו הפך להיות בז'י עוד יותר. נדמה לי שגם המשקפיים לא נשארו על האף, אולי הפכו לעדשות, אולי הוסרו בניתוח לייזר. גרומי, דקיק ומפוזר שיער הוא צעד לו בפיזור איברים, ואנחנו לא מצאנו את המלים לפנות אליו.

 

פתאום שכחתי את כל התא מרבוטות, מא אל-תעג'וביות, והמבנים המטורפים של יחסה שניה שעליהם בזבזנו שעות יקרות מחיינו. משפטים שאפשר לתרגם אותם לעברית בתור: עומר גדול מזיד חוכמתא, כלומר עומר גדול יותר מזיד מבחינת החוכמה, כלומר חכם יותר ממנו. כל השורשים המטורפים של מילון אילון-שנער שהתרגום שלהם לעברית משאיר אותך פעור פה: תקע קיסם בעין חברו, קבר את בתו בעודה בחיים (ו.א.ד בבניין 2, אם אני לא טועה). יש שורשים כאלה!

 

לחשוב על זה שבסוף הקורס הייתי בטוח שאני אמשיך ללמוד ערבית אחרי הצבא / תוך כדי הצבא ואהיה רב סרן בשירותי המודיעין, או איזה ראש מחלקה בשב"כ... מוזר לאן שהחיים לוקחים אותך.

 

נכתב על ידי , 18/6/2006 12:35   בקטגוריות צבא, הארץ, עיתונאים קטנים שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)