לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טוב להיות אידיוט למען ארצנו - דיווח מחגיגות הבירווז של תל אביב


ברוב הדר ובמלוא רוח השטות הראויה, נופח היום בלון הברווז הצהוב על בניין עיריית תל אביב. יאיר גרבוז הכריז ש"טוב להיות אידיוט למען ארצנו" וזאב אנגלמאיר הקריא בגאון את "הכרזת הברווזוּת", הושיט כנף לשלום למדינת ישראל וסיים במלים: אם תרצו אין זו אגע-גע-גע-גע!

שני ברווזים, עירייה אחת
ברווז אחד נפוח על הגג, ואחד מעונב על הקרקע

אני בטוח שתמונות רבות יועלו בקרוב לפליקר, אבל הנה אחת המעידה שגם סבתא אווזה אחת לפחות הסתננה לאירוע, הלא היא אשת הראש:


עליזה אולמרט חוגגת את הבירווז הראשון של ת
עליזה אולמרט חוגגת את בירווז ת"א

מי שלא ראה את חגיגת הברווז, לא ראה חגיגה מטופשת מימיו, אבל יוכל לכפר על כך מחר, ב-19:00, בקומפורט 13, עם הופעות של קורין אלאל, הג'ירפות (עוד יצור צהוב מטופש), טל פרידמן ולהקתו המגוחכת, שלומי שבן, דפנה והעוגיות, מרסדס בנד, חמי רודנר, מרינה מקסימיליאין בלומין (איזה שם מגוחך!) סוליקו וגם הפתעה - להקת ענק מסתורית!



והנה עוד יוזמה מטופשת שיצאה ממרכז ת"א והתפוגגה כמה ק"מ צפונה משם, יוזמה שגם קוראינו במרכז הבקרה של טילי השיהאב 3 יאהבו: תצלום אווירי של העיר העברית הגאה בעזרת הרבה בלוני הליום (דווח לראשונה באימייל האדום של ynet).
נכתב על ידי , 15/4/2008 20:31   בקטגוריות דודו גבע, הברווז, הג'ירפות, תל אביב, קיץ, קרקס, ליצנות משתוממת, השבוע בתל אביב, אולמרט  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תום ב-17/4/2008 03:31
 



איזה עולם נפלא!


הבורסה נופלת, אנשים נשארו בלי רכוש ומתבצרים על הגג (איזה מזל שאין לנו הרבה רכוש - אנחנו מתמקדים ב-4,800 הגרם של אמיתי, שגרף המשקל שלו רק עולה ועולה). ראש הממשלה חושב שהציבור מטומטם, גופות מתגלות באופן מסתורי בעיירה בצפון, משפחת סופראנו קפצה לבקר במזרח התיכון. ואני יושב במסעדת "סול", ליד רחוב המסגר, ומקשיב ללואי ארמסטרונג במצב רוח מרומם.

הגעתי לפה בחיפוש אחר מגב אחורי לרנו החביבה שלנו. הבוחן במכון הרישוי החליט שרכב ללא מגב אחורי לא עובר טסט, ובמקום להעיף לו צ'פחה ולשאול אותו "אז למה אין לך כובע?" אני מבזבז שעות בהתרוצציות בין מוסכים. עוד כמה שעות אני אצטרך להתעסק בכותרות המציקות של המציאות. בינתיים הקפה מריר, המיזוג קריר, וחיבור ה-Wi-Fi יציב מתמיד. באמת עולם נפלא.
נכתב על ידי , 5/8/2007 11:46   בקטגוריות אולמרט, אמיתי בצלאל, בלוז, הארץ, מוסיקה, מזרח תיכון, בורסה, כסף  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ס. אורי ב-6/8/2007 22:31
 



למה הלכתי להפגנה וכמה אנשים היו שם באמת?


נתחיל בשאלה הקשה: לא יודע כמה אנשים היו שם, אבל הרבה. עשרות אלפים בטוח. בכל האתרים אומרים יותר מ-100 אלף. נשמע לי הגיוני, למרות שאין לי מושג איך אפשר לספור, ומי מודד. הכל נעשה באצבע. אולי צריך פעם להושיב מישהו עם צילום אוויר, שיחלק את אזור כיכר רבין לריבועים של 10 מ' ויספור ראשים.

השאלה הקלה: חבר טוב, שהצביע עבור מפלגתו של ראש הממשלה הכושל, שאל אותי היום למה אני מתכוון ללכת להפגנה - "הרי כל מה שאנחנו יודעים השבוע (בעקבות פרסום דו"ח ועדת וינוגרד) ידענו גם קודם". אני, בתור מצביע למפלגתו של שר הביטחון הכושל, נאלצתי להסכים איתו.

אז אולי דווקא בגלל שכל מה שאנחנו יודעים היום ידענו גם קודם הלכתי להפגנה. גם ראש הממשלה לא גילה שום דבר חדש השבוע, פרט לנימת הביקורת בדו"ח (הביניים) של הוועדה. העיניים החצי-עצומות שלו ביום שלישי העידו שהתקשה לישון בלילה שבין שני לשלישי. אולי היה עייף, אולי היה טרוד, אולי כינס התייעצויות ליליות מרתוניות, אולי נעזר בכדורי שינה / הרגעה. מה התחדש השבוע לראש הממשלה שלא ידע עליו לפני שבועיים? רק הטון והווליום של השופט בדימוס וינוגרד. מצב המקלטים, מצב הימ"חים, ההערכות בדבר הסכנה למלחמה נוספת, אי הכשירות של גופי קבלת ההחלטות במדינה - כל הבעיות האלה היו קיימות גם לפני שבועיים, אבל אז נראה אולמרט זחוח ומחייך, בטוח ששום דבר לא יפגע בו.

לא ראיתי את אולמרט עייף כל כך במהלך המלחמה. לא שמתי לב שהוא טרוד כל כך כאשר החליט לצאת למלחמה, או כאשר שלח חיילים לקרבות שמהם לא חזרו. נראה שה"אסון" של דו"ח וינוגרד והנימה החריפה שלו היה קשה בשבילו יותר מאשר התוצאות הקשות של המלחמה (בלי קשר אם "ניצחנו" או "הפסדנו" - לכל מלחמה יש תוצאות קשות).

אסור שראש ממשלה כזה ימשיך בתפקידו. אסור ששר ביטחון שמנהל כבר יומיים דיונים בשאלה אם להמשיך בתפקידו מהזווית הפוליטית-אלקטורלית בלבד ימשיך בתפקידו. אם פרץ חושב שהוא מסוגל להתמודד אם התפקיד - שיישאר. אם הוא חושב שהוא לא מסוגל - שילך הביתה. איפה כאן ההתלבטות
? מחכים לתוצאות הסקר היומי? רוצים לראות לאן ינשבו הטוקבקים?

אהוד אולמרט ועמיר פרץ עסוקים בדבר אחד בלבד - הישרדותם הפוליטית, וזה בדיוק המישור שבו הם צריכים להיענש. באשר לשאלה מי יבוא במקומם - זה כבר תפקידן של ההפגנות הבאות, לא? (לא צריך להחליט את כל ההחלטות דווקא היום).
נכתב על ידי , 3/5/2007 23:46   בקטגוריות מ-ה-פ-כ-ה (?), פוליטיקה, אולמרט, עמיר פרץ  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ס. אורי ב-8/5/2007 00:07
 



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)