לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: rebel clown army. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טפירי "הארץ" התאחדו! (לא כולל ליצנים)


ב"עין השביעית" דיווחו על התארגנות העובדים ב"הארץ". אם הייתי ולווט אנדרגראונד הייתי מכניס את הכותרת (פועלי "הארץ" התאחדו) למדור "צרות בכותרות", אלא שהיא מוכרת לי ממקום אחר. את הקטע המעניין באמת על הנעשה בארצנו הקטנטונת כתב מיכאל הנדלזלץ.

ועכשיו למשהו שונה לגמרי:
את התמונה הזו מצאתי בין תמונות ההפגנות והמהומות נגד פסגת המדינות המתועשות האמורה להיפתח ביום רביעי בגרמניה. החיילים מימין משתייכים כפי הנראה ל"צבא המרד הליצני החשאי", או ל"צבא החשאי של מרד הליצנים המחתרתי".

השם העברי הרשמי הוא "צבא הליצנים המורדים החתרני החשאי", ונראה לי שמצאתי לעצמי אופציה מעניינית לשירות המילואים הבא! היום (שני, 4/6 למניינם) הם מתכוונים לחגוג את 35 במאי ברחובות ירושלים. נפגשים ב-17:30, בגן העצמאות מול הקונסוליה האמריקאית.
נכתב על ידי , 3/6/2007 23:46   בקטגוריות הארץ, מ-ה-פ-כ-ה (?), ליצנות משתוממת, צבא, קרקס, clowns, rebel clown army  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן בילינסקי ב-4/6/2007 17:45
 



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)