לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

אורי סבח והסוכנויות


עורך טקסטים ביום, מלהג על תיזות לא גמורות בלילה

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הפגנה בפסגת זאב נגד האלימות הגזענית


הודעה קצת מאוחרת, אבל אולי רלוונטית לקמצוץ מן הקוראים:

מחר (יום שלישי) תיערך הפגנה בירושלים, בשעה 18:00 מול הקניון בפסגת זאב, במחאה על מעשה הלינץ' שנערך במקום בערב יום השואה האחרון. כתל אביבי מנותק שעובד למחייתו בעיתון (מישהו אמר מנותק?) שלא מתעסק בעניינים שלא מוצמד להם תג של כסף, אני לא אוכל להגיע. אם אתם יכולים לייצג אותי שם - אודה לכם מאוד (כן, מדובר בהפרטה נוספת של הספירה הציבורית. עכשיו מפריטים גם את זכות הצעקה).

פרטים על ההפגנה - כאן, וגם כאן וכאן.

(אני מקווה שבקרוב יהיו גם פוסטים מנותקים ממאבקים חברתיים. הבלוג הזה הופך ללוח מודעות).
נכתב על ידי , 7/7/2008 22:44   בקטגוריות הפגנה, ירושלים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של أميل ב-10/7/2008 19:13
 



אני מצטרף לקרקס ויוצא לחופשה (חלק א' ובו יסופר על אהבה, שמש ועסקי הלב)


למרות שאני כותב באיחור לא אופנתי של יותר מחצי שבוע, הגיעה העת לפרט את עלילות יום שלישי שעבר, שבמהלכו עשיתי את צעדי הראשונים בקרקס כליצן משתומם / מתקומם, וצפיתי בהופעה מוצלחת מאוד של שלום גד ב"סינדרום" ירושלים.

נתחיל בסוף, כי הבטחתי פירוט על ההופעה. היה טוב. היה משובח. הסינדרום הוא מקום שמשמח תמיד לחזור אליו, וירושלים היא עיר נפלאה לחזור ולבקר בה (אני כבר לא בטוח שזו עיר נפלאה לגור בה). אחי תפס מקום בשורה הראשונה, ומי שמכיר את הסינדרום יודע שמדובר במרחק של פחות ממטר מהלהקה. על הבאס של שלום גד היו מסומנים 13 קווים בטבלת הייאוש המאולתרת שלו (כרגיל שכחתי מצלמה, אז אין תמונות), אבל הוא לא נראה מיואש. מפוכח אולי.

עשיתי מה שהלב שלי רוצה, ונפלתי בגדול ("הלב", שיר מהאלבום החדש שייצא בקרוב).

אני התחברתי דווקא ל:
איפה שהשמש, שמה ניסע עוד פעם
("הכריש", מתוך "אהבה"). ביום רביעי אני נוסע לחופשה האחד-וחצי-שנתית שלי בים המלח, ומסע בעקבות השמש נראה לי כמו מוטיב מוצלח במיוחד.

תוך כדי ההופעה הקפדתי לרשום את כל הליין-אפ, אבל בסיום הצלחתי לשים את ידי על הדפים המקוריים, אז הנה הם מונחים לפניכם (צילום שלהם מונח. הדפים מונחים על השולחן שלי, כולל כתמי הבירה):

שלום גד מתארח על השמיכה של אמיתי
שלום גד מתארח על השמיכה של אמיתי

הקווים מתארים את ההפסקות בין השירים, להחלפת גיטרה, להזמנת בירות (וקולה למתופף) מהבאר וסתם לכחכוחי גרון.

עד כאן הפרק הראשון בעלילותי בקרקס. הישארו איתנו כדי לקרוא את שאר עלילות המשנה (סקס, סמים ורוקנרול כבר עשינו, בפרקים הבאים: מוצצים, כדורי ג'אגלינג וסחיטת חיוכים מעוללים).
נכתב על ידי , 26/8/2007 10:59   בקטגוריות music, ירושלים, מוסיקה, שלום, גד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום גד בסינדרום ירושלים


השעה כמעט שתיים בלילה. נתקעתי בפקק מחורבן בחזרה מירושלים לתל אביב, כי המטומטמים במע"צ לא טרחו ליידע את היוצאים מירושלים שיש עבודות בכביש. אבל אני לא אתן לזה לקלקל את היום המוצלח שהיה (פרטים מחר).

ההופעה היתה מעולה. שלום גד חוצב מהמציאות שירים שירים, אמיתיים אמיתיים, שכיף לשמוע וחובה להקשיב. השירים החדשים מעולים (במיוחד אהבתי את "הלב", ו"אני אשתחרר" שהזכיר לי שירי מאיר - "עת השתחררתי", ו"עברנו את פרעה").

מי שלא מכיר (רוב האנשים) צריך להתחיל מלרכוש את ארבעת האלבומים הקודמים. או לפחות לבוא להופעה. ב-30 שקל (הופעות בסינדרום הן תמיד עסק משתלם) מקבלים יותר מ-20 שירים, שזה פחות משקל וחצי לשיר. תאמינו לי שזו ההשקעה המוצלחת ביותר שאפשר להשיג בשוק היום.

ועכשיו לישון. מחר/מחרתיים - פרטים נוספים, הסברים, ועם קצת מזל (ועזרה מידידים ברשת) גם תמונות.

איך שכחתי לשלם את האגרה?!
(שלושה פסים למנאייק! תצלום: אסף אנטמן. חלק מהזכויות שמורות)
נכתב על ידי , 22/8/2007 01:52   בקטגוריות music, גד, שלום, ירושלים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ס. אורי ב-29/9/2007 22:16
 



Avatarכינוי: 

בן: 49

תמונה




25,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס. אורי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס. אורי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)