לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.::Black Soul::.


"תגיד לי שזה רק חלום..תגיד לי שזאת לא המציאות.. שאני אתעורר עוד מעט בין זרועותייך.."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

מצד אחד טוב לי אבל מצד אחד.. רע


סעמק

אין לי מושג מה אני עושה עם עצמי

אלי לא התקשר אתמול:(:(:(

ואני רוצה יוסיייייייייייי

שיחזור כבר אוחחח..

וחוץ מזה הכל טוב..רזיתי:] חחח קמתי היום בבוקר ציחצחתי,םירקתי תצמה שעשיתי בלילה:)יצא דפקא חמוד יש לי עכשיו מין גלים כאלה חמודים בשיער וזה סקסי:) מוזר לי לכתוב.. כי אין לי הרבה מה לכתוב.. יש לי חשק לפרוק הכל, כי פשוט נמאס.

מיי ציצ גדלו:)הידד:)

כואבת לי הבטן, עישנתי סיגריה על הבוקר במקום ארוחת בוקר, טוב נו זה בריא.

אני לא יודעת מה אני מרגישה, אני אוהבת יותר מדי אנשים בבת אחת וזה לא בריא.

יוס,אלי וליאור שעדיין לא ירדתי ממנו..וגם בכיתי אתמול בלילה בגללו,בלי שום סיבה,סתם כי נזכרתי בכל הימים היפים שהיו לנו וכמה שאני מתגעגעת אליהם.. אם הוא רק היה יודע..:(

רבתי איתו לפני כמה זמן..למה?! אוףף..הוא התחיל להיות ממש מגעיל..והכל פוזות אני מכירה אותו, רק בגלל שיש לו את עינב יש עליו פול פוזה,אם הוא היה לבד הוא היה יושב בשושו.

אין סימן מאלי.."אני אתקשר אליך כשאני אהיה בשכונה" יא רייט..:\ סעמק.

צריך להרוג את כל האנשים בעולם

זאת המסקנה שלי לעכשיו

תתמודדו:)

הגעתי למסקנה שדיכאון זה חרא זה מוזיקה וצריך להשמיד אותה, סוף סוף קיבלתי שכל.

משעמם לי ואני רוצה סיגריה. אין שאריות ואין כלום אבא לקח את הכל.למה?!

אררר...ואין לי פה גרוש על התחת, צריך לבקש מאמא.. אבל רבתי איתה לא מזמן, בגלל הקייג'.

אבל הסברתי לה הכל והיא הבינה שהיה לי טוב ולא היה לי זמן לזיוני שכל שלה. טוב לפחות את זה היא הבינה, המפגרת הזאת.

בא לי לאכול, אבל אסור לי. אני אשמין, ואני לא רוצה להשמין. אני רוצה להשאר רזה ולהעלים את הבטן. כמה שיותר מהר. ארררר שיתחבר כבר! מילא אם היה לי תפלא שלו אבל גם את זה אין לי. למה החיים כל כך בזבל?! נחוי

 

אין לי עוד הרבה מה לכתוב, בעיקרון אני בסדר לא בדיכאון ולא שמחה מדי, פשוט אני.

מחר מחזירים ספרים יאי! חח סוף סוף לא יהיו ספרים לא מחברות לא לומדים גאדדד תודה!!

אני זוכרת תהבטחה של ליאור, לפני שהוא היה חבר של עינב, "את תראי אותי הרבה בחופש" אחח.. הלוואי וזה באמת יקרה..

אני רוצה שמישהו יביא לליאור תקישור לבלוג שלי בטעות ואז ליאור יקרא את כל מה שכתבתי פה ויבין כמה אני אוהבת אותו.. אבל זה לא יקרה נכון? וגם אם זה יקרה הוא אחר כך לא יפסיק לרדת עלי ויהיה עוד יותר מגעיל..למה זה מגיע לי?!

 

עזבו אותי, אין לי כוח לכלום..

בעיי

נכתב על ידי , 14/6/2005 12:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 231638675 




1,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאכית שחוֹרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאכית שחוֹרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)