לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פנאן.

כינוי:  Danielle.

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


יום כיפור ואמורים לבקש סליחה מאנשים.. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מהאדם שקורא כאן הכי הרבה, חח אני.

אני מבקשת מעצמי סליחה על כל התקופה האחרונה שכ"כ שנאתי אותך וקיללתי אותך ולא הייתי מסוגלת להסתכל עלייך אפילו במראה וכל מבט חטוף במראה היה כולל אינסוף בחינות מכל כיוון אפשרי ומחשבות נוראיות.אל תהיי כ"כ קשה עם עצמך. את צריכה ללמוד לקבל את עצמך כמו שאת ולא לנסות להשתנות בגלל אחרים. להתחיל לתת אמון באנשים. לא בכולם מסתתר אינטרס שטני כלשהוא, אבל גם אל תהיי תמימה מידי. תרפי מהעבר אבל אל תשכחי אותו, לא כדאי לחזור שוב על אותן טעויות. אל תפחדי לשאול שאלות. תצמדי יותר לעקרונות שלך, זה כן שווה משהו בסופו של דבר. תקחי דברים בפרופורציות ותכבדי את עצמך יותר.

 

בסופו של דבר אני כן אוהבת אותך.

נכתב על ידי Danielle. , 8/10/2008 05:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של black dahlia ב-16/1/2010 13:14
 





16,377
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanielle. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Danielle. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)