לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  ofifi

בת: 36

ICQ: 205880630 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

used to be my best friend


You used to be my best friend "
But now, it all gone wrong
And I said this day is ok
For now but not for long
"And how far can you go now

ובאמת שאין לי מושג מה אני עושה פה שוב

ועבר הרבה זמן והרבה דברים קרו מאז

אבל הצורך לכתוב לא עובר אפעם,וכמה שניסיתי להפסיק לכתוב.

אני תמיד מצטערת שאני לא מתעדת הכל,כל הרגשה כל מעשה,תמיד חשוב להשאיר מזכרת מהעבר.

"אפשר לעשות עלייך סרט"-אולי עכשיו אני רוצה שקט.

 

הכל בזבוז של זמן.צבא.אני בעד לעשות צבא ולתרום כמה שאפשר.ומה אחרי זה?

כאילו אין עתיד.אני רוצה ללמוד רוצה לעשות משהו.רוצה ביטוי עצמי.

 

איבדתי את החבר הכי טוב שלי.

איבדתי את החצי השני שלי.

איבדתי את אורן שהיה כל כך הרבה בשבילי.

איבדתי את דני שהיה האהבה הכי גדולה שלי.

איבדתי את היופי שלי.

איבדתי את הבטחון שלי.

איבדתי הכל.

והלוואי שהייתי יודעת איך להחזיר הכל.

והלוואי שאיתי היה חי.

הלוואי.

באלי לי למות.ברצינות.

אני שוקעת,ובמודע.

 

נכתב על ידי ofifi , 28/4/2007 04:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לofifi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ofifi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)