לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שימו לב!: העתקת מדריכים ודברים שונים שאנחנו הכנו מהבלוג> אסורה בהחלט!!


פלוס עזרים למעצבים- הבלוג שהוקם כדי לעזור לכם, המעצבים. צוות פע"ל תמיד כאן כדי לעזור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

לא גמור


"...ככה, כמו שאני, כמו שהבטחתי לעצמי,
אני לוקחת שוב את עצמי בידיים.
ככה, בלי חלומות, בלי טעויות של מתחילות,
בלי ערימות של ציפיות עד השמיים.

 

ככה, כמו שאני, כמו שהבטחתי לעצמי,
אני לוקחת את העניין ברצינות.
ככה בלי מהומות, בלי להוסיף משמעויות,
אני לא מוותרת על ההזדמנות.

 

למה עד שהגעתי, עד שנגעתי,
קצת נעלמתי, קצת השתגעתי?
לא שהייתה לי ברירה,
פשוט ככה יצא..."

 

                                              'השיר של איתי'/ איה כורם

אין לנו הרבה מה לומר,

ואנחנו לא בטוחים שמילים נחוצות עכשיו.

לא שהייתה לנו ברירה,

פשוט....ככה יצא.

 

 

צוות פלוס עזרים למעצבים

___________

נכתב על ידי , 24/11/2006 13:35   בקטגוריות הודעות מערכת  
130 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 18




271,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלוס עזרים למעצבים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלוס עזרים למעצבים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)