לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לא משנה מקום, גם זמן לא משנה


מאחורי כל זה מסתתר אושר גדול

Avatarכינוי: 

בת: 35



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

אז להתראות ותודה על הדגים


שתיים עשרה שנים הם הרבה זמן, כמעט מחצית חיים עד כה.

אני פה מגיל ארבע עשרה בערך- הרבה זמן והרבה דברים עברו מאז. לגמרי במקרה גיליתי שסוגרים, ובהתחלה היתה בי אדישות לא ברורה כלפי כל זה. לרגע חשבתי שאפילו לא אגבה את הכל, כי מי צריך את כל המילים הכבדות הללו. היתה לי אפילו פנטזיה להתחיל מחדש במקום אחר.

 

והיום פיניתי לי את הערב (איזה משפט של אנשים בוגרים ומשעממים) כדי לעשות פה סיבוב פרידה, ולבי נכמר על המקום הזה, על הילדה בת הארבע עשרה שהייתי, ועל כל המילים הטובות, הרעות, המביכות, הכנות, המטופשות, הדומעות, המשעממות והמטרידות שפיזרתי פה.

אספתי את כולן אלי באהבה חלחלה ופחד, מודאגת ממה שאמצא ביום בו באמת אטרח לעבור על כל זה, שמרתי בכמה צורות, וזהו- אני מניחה שזה נגמר. עצוב לי על הרשימות בצד שאני לא יודעת איך לשמור. עצוב לי על אנשים שמעולם לא פגשתי (חוץ משניים, אתם יודעים מי אתם) שאפשר לומר שהכרתי פה, ולא רק שהייתי שמחה לדעת מה איתם היום- הייתי באמת רוצה לדעת שטוב להם, איפה שהם נמצאים. ויאללה, להתבגרות, להתפכחות, ולפלטפורמה הזרה והקרירה הבאה.

 

אם תרצו, תוכלו (אולי, ממש לא יודעת אם ואיך) למצוא אותי כאן:

 

https://waterinthedesert63348387.wordpress.com/

 

 

היה שלום ישראבלוג, היית המקום האמיתי עבור כל כך הרבה מאיתנו, אבל גם דברים טובים ומוזרים סופם להגמר.

 

ואתם, אולי נתראה עוד אי שם. תמשיכו לכתוב, אולי יום אחד אתקל בזה, ובשנייה אחת אני אזהה שזה לא פייסבוק, זאת דרישת שלום מימים כנים יותר, אמיתיים יותר, ולא מתחנחנים. אנחנו היינו עדים לפלא הזה, על כל המוזרויות המטופשות שהוא הביא איתו, ולפחות איתי- הוא תמיד יישאר.

 

נכתב על ידי , 24/12/2017 23:23  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,913
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למים במדבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מים במדבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)