לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

but without you all i'm going to be is incomplete


וכשהשמש יוצאת מעל המים ומתחיל עוד יום אפור ובנתיים אין סיבה אז אני זוכר שיש שפתיים שרוצות אותי קרוב אני יודע שזכיתי לאהוב אני זוכר שיש שפתיים (ידיים) שרוצות (עיניים שרואות) אותי קרוב אני יודע שזכיתי לאהוב

כינוי:  ringelotte

בת: 38

ICQ: 269440832 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה האוכל המועדף עלייך?
שוקולד נחשב?

פסטה...

האם את אוהבת ג’אנק פוד?
תלוי מה

מה עדיף, עוף או שניצל?
איכס על שניהם!!!
אני צמחונית~

צ’יפס עדיף עם או בלי קטשופ? ומה לגבי מיונז?
עם שניהם ביחד בתוספת חרדל!!

מה עדיף, עוגה או עוגיות?
עוגת שוקולד.

לחם או לחמנייה?
לחמנייה

מרק או לפתן?
מרק

האם את אוהבת משקאות עם קפאין (קפה, קולה)?
לפעמים

ומה לגבי משקאות מוגזים אחרים או מיצים טבעיים?
תלוי איזה אבל בעקרון כן.

האם עשית פעם דיאטה? מתכננת לעשות?
כן וכן

האם את אוהבת ממתקים? אילו במיוחד?
מאוד!!!!!
שוקולד בתוספת שוקולד עם עוד קצת שוקולד!!!
רצוי עם גלידת שוקולד!!!

נכתב על ידי ringelotte , 5/12/2008 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא רוצה שימחקו לי את הבלוג


מאחר שאני לא רוצה שימחקו לי את הבלוג אז אני אכתוב.

אני אוהבת המון את עומר, בעלי היקר, הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים!
נכתב על ידי ringelotte , 5/12/2008 17:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,873
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לringelotte אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ringelotte ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)