לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

::


זה קצת כמו ראיון עבודה במכירות-תאר את המוצר בקצרה.המוצר שעלי לשווק הוא-אני.יודעים מה? לא אתאר פה כלום,מי שרוצה-יכנס ויקרא,וילמד להכיר אותי ומה אני שווה בין שורה לשורה:=)

כינוי: 

בת: 41





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

נשתה נשתה לחיים


לחיים!!!!!!!!!!!!! ושנה טובה ומקסימה.

שני שוטים של ייגר,קצת יין אדום,וחצי ליטר קרלסברג זה לא רע בשביל לפתוח את השנה.

הבעיה היחידה זה ש-אוווווף,אני לא עייפה! הרגע חזרנו הבייתה מהארוחת חג ואני ממש לא בא לי לישון אבל כולם כבדים.טוב,גם אני כבדה מהארוחה,ואם זה היה כמו כל שנה,בטח כבר מזמן הייתי שינה טוב טוב אחרי המנת בשר השנתית שלי..

אבל השנה הארוחת חג הייתה בכלל אצל המשפחה של הגיס שלי,או-הבעל של אוותי אם תרצו,ומסתבר שיש לו כמה בני דודים לא רעים בכלל שעוד לא ממש יצא לי לפגוש(חוץ מאחד שרקדנו יחד בחתונה שלהם ואף אחד מאיתנו לא זוכר...הזכירו לנו שיש הוכחות בוידאו)אז כשכל ההורים,סבים,דודים,ישבו עם המוס שוקולד בפנים,כלומר=בסלון,אנחנו ישבנו עם השתייה בחוץ,כלומר-במרפסת.ואצלי בארוחת חג,הכי הרבה שיש זה קצת יין אדום,שגם על זה,אם אני שותה יותר מכוס אחת,אני מקבלת פרצופים מאמא שלי.אבל פה היו 20 אנשים ואף אחד לא ממש שם לב,בעיקר כששלחתי את האח של בעלה של אחותי להביא לי את הבירות כחל פעם,וישבתי איתם,ועבר הזמן בסבבה,ועכשיו 12 בלילה,חזרנו,אני לא רוצה לישון אבל אין משהו אחר לעשות,חוץ מקובי שיוצא למסיבת טרנסים,ובכאלה מסיבות אין לי מה לחפש...

אז זהו,לזפזפ קצת,ולקוות שהשינה תשרוף מספיק קלוריות עד הארוחת חג של הצהריים בצד השני של המשפחה מחר :-) (שבטח יהייה הרבה פחות מעניין מהצד של היום...)

חג שמח ושנה מקסימה לכולם,לילה נפלא!

נכתב על ידי , 23/9/2006 00:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,272
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטנטונת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטנטונת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)