לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Cheshire porcupine

גיל: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2014

בהה.


 

אז את רוצה לסדר את החדר, או לא?

לא יודעת. לא יודעת ולא יודעת ולא יודעת כלוםםםםםםםםםםם בסדר? כלום! תפסיקי לשאול אותי כבר דברים חירפנת אותי!!

אז נישאר בתוך הבלאגן הזה?

לא יודעת אוףףףףףףףףףףףףף שונאת גם את הבלאגן הזה ואין לי כח לכלום....

אני עייפה אני עצבנית אני רק רוצה שהכל ייגמר. שההההכל ייגמר שלא אצטרך יותר כלום ויהיה לי שקט.
אז את רק רוצה שקט.

כן.

אז בואי נהיה ביחד בשקט...
אני רואה את החירפון שלך מהצינון הזה, שמעיב על הכל.

כן, זה מאוד מציק לי.

והכובד הזה בגוף. וחוסר השקט. משהו תזזיתי בגוף.
נכון.
מה מלחיץ אותך?
להצטרך לא לאכול הרבה מדי. להצטרך לסדר פה. ממש אין לי כח לזה. להצטרך לעשות פעילות גופנית. אני כבדה ועצלנית עכשיו וזה ממש פשוט לא עושה לי חשק. אני מרגישה הרבה התנגדות בגוף.
כן... יש התנגדות בגוף לעשייה, לפעילות.
כן. ומלחיץ אותי שאני צריכה למצוא דירה גם. ואז להתחיל עם הטיפולים. זה פאקינג מלחיץ. כל העולם הזה מלחיץ. כל הזמן מצפים מאיתנו לעשות דברים.
... הייתי רוצה רק לשקוע בתוך מישהו אוהב, מקבל, ולנוח. לנוח עד אינסוף. כמו בבטן האדמה.
נראה שהרצון לנוח לא באמת קשור לכמות או סוג העשיה שנמצאת בחיים שלך בזמן כלשהו. זה צורך הרבה יותר פנימי.
כנראה.
אז בואי ניתן לנו את השקט הזה עכשיו.
כן, זה היה די נעים, הישיבה הזו עכשיו.
כן.
אולי באמת כדאי לתרגל ויפאסנה. ללכת לקורס מתישהו.
אולי באמת....  

נכתב על ידי Cheshire porcupine , 22/11/2014 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,295
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCheshire porcupine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cheshire porcupine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)