לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005


נסעתי מהר, קצת מעל המותר, אבל בזהירות. ‏מיהרתי, לא זוכר לאן, אבל אני תמיד ממהר, גם כשאני לא ממהר אני ממהר, טבע מחורבן ‏שרכשתי במזרח התיכון.

‏עצר אותי שוטר, עצרתי.

‏אדוני נסעת על 130 .... ‏וזה וזה וזה

‏הסתכלתי עליו בעיניים ואמרתי "יהודי לא נותן דו"ח ליהודי"

‏קימץ את שפתיו, הביט עליי במבט עצוב, ואמר

‏תשמע, זו העבודה שלי, אני צריך ‏לתת דוחות למי שנוסע מעל המהירות המותרת.

‏התפרצתי, "איך אתה לא מתבייש? אתה ‏יהודי? איפה הלב שלך? לסבא שלך היית נותן דו"ח?

‏בשביל זה הקמנו מדינה? כדי ‏שיהודי יתן דוח 250 שקל ליהודי??‏"

הילדה שלי צרחה מהחלון הקצת פתוח, "יהודי לא ‏נותן דו"ח ליהודי, יהודי"

‏אישתי הצטרפה וצעקה "תסתכל, תסתכל על הילדה. תסתכל ‏למי אתה נותן דו"ח, קח את פו הדב אם כבר, איך אתה יכול להיות שותף בזה?"

‏השוטר ‏השני, שהיה לידו כבר לא יכול היה לשאת את המאורע, התחיל לבכות, ‏השוטר הראשי חיבק אותו, וביקש ממנו לשבת בנייד ואז חזר אליי

‏פניתי אליו שוב, ‏בתחינה שלא ייתן לי דו"ח אבל הוא היה נחוש. אמרתי לו בקול רועד, "תשמע, אנחנו אחים, ‏אתה לא האויב שלי, אבל אל תצפה ממני להושיט יד לקבל דו"ח, תצטרך לתת לי אותו ביד ‏בכוח."

‏הנהן בראשו, ודחף לי דו"ח ביד בכוח, עם דמעות בעיניים, התחבקנו, בכינו... ‏

הוא סיפר לי שלפני שבוע הוא נתן דו"ח לאחותו שדיברה עם אמא שלו בפלאפון תוך כדי ‏נסיעה. חזרתי לאוטו עם דו"ח, ועם מחשבות על העם הנפלא שיש לנו.

נכתב על ידי , 1/9/2005 15:14   בקטגוריות קיבלתי במייל  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



62,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולימפיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולימפיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)