לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ובהמשך ישיר לפוסט הקודם


אני קוראת פה

אני קוראת שם

ואז אני שואלת את עצמי

אולי בכל זאת

אולי יש משהו

במה שהוא אומר.

 

(יעלו נא ויבואו המגדפים)

נכתב על ידי , 17/8/2012 17:15   בקטגוריות אקטואליה, תהיות. קושיות. כאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לנו על מי לסמוך


אין לנו על מי לסמוך, רק על אבינו שבשמיים. במילים אחרות, אין לנו על מי לסמוך.

 

אוי אוי אוי רחם רחם הצל הצל הושיעה!

נכתב על ידי , 27/7/2012 17:41   בקטגוריות אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיליון קליעים באוקטובר


 

עכשיו גמרתי לצפות בזה (כן כן, באיחור רב), ובפעם הראשונה מזה חודשים עלה בי הצורך לכתוב, לכתוב לפה.

אבל השעה מאוחרת ואני הולכת לישון. נראה אם מחר יהיה לי עוד מה לומר על זה או בכלל.

נכתב על ידי , 20/7/2008 03:51   בקטגוריות אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
62,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולימפיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולימפיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)