לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DREAM


היום הוא המחר של האתמול.

Avatarכינוי:  -רונצ'.-

בת: 29

ICQ: 215243364 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט.... מעניין !?


 

היי : ]

 

למרות הכפתורים שלמעלה ,

בזמן האחרון אני לא חושבת על האהבה !

ואני גם לא אתן לה לבאס אותי !

כי זה לא הכל בחיים.

 

אני חושבת ,

שעכשיו יותר טוב לי.

מדי יום המצברוח שלי רק משתפר ..

אני מוצאת דברים טובים

ומשתדלת רק לחייך !

וכשהחיוך יורד ? אז אני מתאמצת,,

להחזיר אותי ;]

 

אין לי הרבה על מה לעדכן,

החיים שלי כרגיל..

ושיהיה לי משהו חשוב להגיד, אכתוב לכם !

( :

 

אני,

בתמונה...... מעניינת !?

זאת רק אני,

או שאני נראיתת חששהה !? :O

 

 

אני לא פ א ק צ ה !

באאאמת שללאא !!

ושמתסכלים טוב ,

זה נראה כאילו ישלי עדשות כחולות (ם_0)

[וואינלי !]

חעחעחעע.. D :

סתתאאםם ...,, ^^

 

 

 

רררונושש 3 >

נכתב על ידי -רונצ'.- , 14/11/2007 22:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גללל..((: ב-27/1/2008 14:24



9,535
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-רונצ'.- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -רונצ'.- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)