לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים, היקום וכל השאר


פסיכואנליזה לעצבות

כינוי:  מונטויה

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

סופלה שוקולד (או: למה אני כוסית II)


אני ממש גאה בעצמי. מצאתי את המתכון לסופלה (ראה פוסט ישן יותר), קניתי קעריות סופלה והכנתי.

אחרי שעתיים עבודה (הממ... החלמונים זה הלבן או הצהוב...) יצא שמיימי... פריך בחוץ ולבה רותחת של שוקולד בפנים. היה שווה את החצי קילו שוקולד ששמתי שם.

ועכשיו לטלפונים לבשר על הצלחתי -

אני: "שומע, הכנתי סופלה ויצא בסט".

חבר: "וואלה מגניב - תבוא אלי מחר ותכין לי".

-

אני: "הכנתי סופלה".

היא: "וואלה, יום שישי הבא תכין לי גם".

-

אני: "הכנתי סופלה".

היא (אקסית): "למה כשהיינו חברים לא עשית לי כלום. תכין לי שבוע הבא...".

אוף, זה מה שאני מקבל על החוסר בטחון שלי - הכנתי סופלה של פעם בחיים ואף אחד לא היה פה לטעום.

טוב, הכוסיות שלי מתחילה להפחיד אותי. היום ערב בירות וגירבוץ מול הטלוויזיה.

 
נכתב על ידי מונטויה , 18/6/2005 14:17   בקטגוריות פסימי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונטויה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונטויה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)