לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


משוגע מי שחושב שהוא שפוי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

ארומטיות



מיום ליום כשאני מנתחת את מצבי
נראה לי שאני מוצאת תשובות
נראה לי שחוסר המקום שלי השפיע הרבה
בתת מודע כמובן כי אחרת הייתי משנה את זה
אבל רק עכשיו, בדיעבד, אני מבינה
כמו שכל בית צריך מרפסת עישון
כל אני צריכה מקום, שלי, אישי, פרטי
שתמיד יהיה לי לאן לברוח ותמיד יהיה לאן לחזור

לכן גמלה ההחלטה בלבי
ישר כשהחיים יחזרו לסדרם
והצום יסתיים
אתחיל בירורים בעניין
כך שבפעם הבאה שאדרש להוכיח
אצליח לעשות את זה
כל המצב הנפשי הזה יגיע לרגיעה מסוימת
לפחות בדברים שאני יכולה לשלוט בהם

ובדברים בהם איני יכולה לשלוט
ניסיתי לשחד את מולידתי
בחיוך ומצמוץ עיניים
ואיומים על הפסקות נשימה והתעלפויות
שתביא לי ואליום או קלונקס
או משהו כימי אחר שגופי צמא אליו
והיא סרבה
אך אם עוד נשארה טיפת אמונה בלבי
זו רק האמונה הזו
שיום אחד היא תכנע
ואני אקבל קופסה לבנה עם פס אדום

נכתב על ידי לוסי , 12/4/2009 22:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין בדידות


אתה יודע שהגעת ממש לשפל כשגם חברים שהחשבת לטובים בתקופה זו של חייך, לא יכולים לסבול אותך יותר.
כל דקה של הרגשה לא רצויה במחציתם הופכת לסבל מתמשך, ואתה רק רוצה להעלם.


להיות דק כמו אוויר, כמו זבוב על הקיר ולשמוע את כל הפרנויות שרצות לך בראש.


איך אתה, כל כך תלוי כל כך חברתי, נפלת בפח החברים הישן.
תמיד אתה סומך עד הסוף, אתה נותן את כולך, חושב שיש משהו אמיתי בתוך כל השקר והרכילות, דואג,
שם לב לכל שינוי קטן וישר מאשים את עצמך. ומה יוצא לך מכל זה? הם נטשו, כשהיית צריך,
כי העצב שנכנס לחייך לא התאים להם באותו הזמן. ואתה אותו בנאדם אך בסטטוס אחר כבר לא משתלב טוב בפאזל החיים שלהם.


אתה לא רוצה להתבכיין אבל הכול נפל עליך באותו זמן. הלימודים, חיי האהבה שקרסו,
ועכשיו גם החברים החדשים שנוטשים כמו מלחים על ספינה טובעת. במקום להושיט לך יד ולהעלות אותך מעל הכול.

זה יכול לייאש בנאדם. המחשבות האובדניות הבליחו בראשך היום אחרי שכבר המון זמן לא נתקלת בהן.


מה פתאום? איזו מחשבה הזויה, למות עכשיו..

אולי לא כל כך בעצם.

נכתב על ידי לוסי , 6/4/2009 04:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לוסי

בת: 38




3,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוסי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוסי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)