לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נמאס לכם מביקורות טיפשות שלא באמת מבקרות? מגניב לכם! כי אנחנו כאן, סובייקטיביות מתמיד.;) קפצו לביקור. וזכרו- חמור קופץ בראש, לכן לפני שאתם קופצים מהגג, קראו ת'פרטים הטכניים וההוראות בצד שמאל. שיהיה לכם יום מקסים וקריאה מהנה!^.^

Avatarכינוי:  הביצ', הצינית והנעדרת.

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

ביקורת בלוג # 187 בלוג מספר 719499


בכללי

 

שם הבלוג: תועבה

שם הכותב: Shin Gimel

תיאור הבלוג: מחסור

פז"מ: אוקטובר 2010, חמישה חודשים.

 

 

במבט ראשון

אני לא בטוחה. משהו מרתיע אותי, לא ברור מה..

למרות זאת, אני לא בטוחה שזה דבר רע..

 (3 מתוך 5)

 

העיצוב

 

תמונת הכותרת: פער ומעט מאוד פנים של בחורה אדמונית בתוספת ציטוט. עריכה גרועה.

רקע: נורא. ורדים מפוקסלים לחלוטין שלא מתחברים אחד לשני.

כיתוב: אריאל, שזה בסדר, אבל אני פילו לא יכולה לזהות את הצבעים.

כותרות הרשימות: אריאל, מודגשות, לא יכולה לדעת מה הצבע בגלל מה שיש מסביב.

כואב לי בעניים.

(3 מתוך 15)

 

רשימות

 

השמנתי – תמונה שלה, בה לא ניתן לדעת אם היא השמינה או לא, רק לדעת שהיא לא שמנה.

הציורים – הציורים שלה.

השירים – בניחוש פרוע, השירים שלה.

רישומים חשובים - ...

הקוראים האחרונים (ללא כותרת) – כמו יצירת אומנות שלא ידעת איך לקרוא לה?

תמונות של בחור (ללא שם) - לפחות שנדע מי זה.

נכון לעכשיו – כותרת בלי רשימה.

בכללי, רשימות דיי פונקציונליות, מה שנקרא "עושות את העבודה", אם מישהו באמת רוצה לראות עבודות שלך לפי סיווג. אני הייתי מדגישה כמה יצירות שאהבתי במיוחד, ומוסיפה עוד על עצמי. או שלא.

היה חסר לי קצת מקוריות לאורך הרשימות. לא לדאוג, מצאתי. כותרת בלי רשימה זה אכן אחד הדברים היותר מקוריים שנתקלתי בהם. אפילו יותר מרשימה ללא כותרת.

(8 מתוך 10)

 

התוכן

אם לומר את האמת, איפשהו בזמן קריאת הפוסט הראשון, בין שיר הציצי לבין ניסיונות לפענח בציור (יש המון ציורים) מי היא בגיל 5 ומי היא בגיל 17, לא הבנתי מה אני עושה בבלוג הזה ורציתי ללכת ולא לחזור. ואז נזכרתי, באתי לבקר, ויש לי חובה, ואני חייבת יותר מפוסט אחד. משם נגררתי ללילה ארוך של קריאת כל הבלוג.

אני מוכרחה לציין שהכתיבה עצמה לא ברומו של עולם, אבל התוכן המלא והעשיר, הרגשות שמרוחים על הדף מפצים ושווים כל רגע.

אל תעלבי, זה לא שאין שנינויות ופניני לשון, פשוט עוד לא לב טולסטוי. לא יודעת למה ההשוואה, תעשו חשבון לבד.

יש משהו מאוד מיוחד, מאוד מקסים וקסום בבחורה הזו, בבלוג הזה.

יש לי הרגשה, סוג של פסיכולוגיה בגרוש, שהיא מנסה להרתיע אנשים בשביל לראות אם הם אוהבים אותה כמו שהיא.

שין גימל יקרה ומדהימה, אני אוהבת אותך כמו שאת, ובסוף נשארתי. זה שאת מבריחה אנשים זה לא מראה להם איך את באמת, את סתם מבריחה מההתחלה ומקווה שאחר כך הם ישארו לא משנה מה.

את לא מרתיעה ומפחידה ומגעילה כמו שאת מציגה את עצמך. את יפה ועדינה ושברירית ומקסימה.

זה הכל.

 

 (68 מתוך 70)

 

פוטנציאל

אם לא את הגברים, בבקשה תנסי פחות להריח את הקוראים.. עיצוב שיהיה פשוט, אבל פחות מעיק ואת מסודרת (קריצה).

 

 

בסה"כ

 

הדירוג שלי 4.1 [מתוך 5]

 

 

רשימת ההמתנה נכון לעכשיו סגורה. היא תעודכן בהמשך. כל  מי  שקיבל אישור מ"אני" עד יום 27/2/2011 10:38 יהיה ברשימה.

אחר כך נסנן קצת.

אחר כך כשקטיה תמשיך גם היא לעלות ביקורות יהיה עוד מקום, אני לא רוצה להביא את הבלוג למצב של 50 ממתינים ואפס ביקורות

נכתב על ידי הביצ', הצינית והנעדרת. , 13/2/2011 13:12  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס עם מתמטיקאי ב-27/2/2013 13:18
 





26,038
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להביצ', הצינית והנעדרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הביצ', הצינית והנעדרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)