לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


A cup of coffee

כינוי:  ניצי.

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אדם.




אל תתלהב, אין לזה שום קשר אלייך. אני מדברת על בנאדם - יצור אנושי בעל רגשות. אז זה בסדר, אין מה להתבלבל.

 

מהו בעצם בנאדם?

היום כבר לא מייחסים למושג הזה חשיבות רבה או חשיבות בכלל

בנאדם הוא אדם שעומד במילה שלו. אני הבטחתי שאני אחזור לכתוב כאן.

אני בנאדם עם מילה.

לא כל אחד מסוגל לעמוד במילה שלו (אני לא אומרת שאני כן) כל הזמן

הרבה פעם מפשלים, לרוב זה בגלל הסיטואציה, הרקע, היסטוריה של הבנאדם ועוד כל מיני

 

לאדם צריך להיות כבוד.

מהו כבוד?

לאדם צריך להיות כבוד לעצמו, כבוד להורים ולמשפחה, כבוד למתים, כבוד לחיים, כבוד לחברים, לכללים

כבוד.

איך אפשר לדעת שמישהו מכבד אותך?

על זה אני לא ממש יכולה לענות, יש אנשים שאני יודעת שמכבדים אותי ויש אנשים שאני יודעת שלא מכבדים אותי ויש אנשים שאני לא יודעת מה קורה איתם בכלל.

 

לאדם צריך להיות נימוס בסיסי.

מה הכוונה בזה?

הכוונה היא לא לארוחות פאר עם ראשי ממשלה ונשיאים ומלכים ומלכות וכל זה אלא הכוונה היא לשלום, תודה, בבקשה, סליחה.

כבוד.

 

בזמן האחרון היה הרבה זמן לחשוב. לחשוב על הרבה דברים

הרבה מצבים

הרבה מסקנות ועניינים שאף אחד כנראה לא שם לב אליהם סתם ככה, בלי סיבה נראית לעין

זה טוב לי, לחשוב ולתהות. עד לא מזמן היו אנשים שזילזלו בי כשהיו לי תקופות כאלהאו גרמו לי לחשוב שמשהו לא בסדר אצלי

תמיד היה מישהו שיגיד לי שאני לא בסדר

שמשהו מקולקל

משהו לא טוב

לא נכון

לא בסדר

לא כמו שצריך, כמו שאמור להיות

שחייבים לתקן אותי

 

תאמת?

קצת קצת קצת מעצבן. בעצם לא, לא מעצבן. מעליב.

שונאת את המילה הזאת - "מעליב". גורם לך להרגיש קטן ומסכן ובכיין שאתה נעלב ממשהו אבל זה לא ככה. זה עניין של כבוד.

כבוד זה עניין הדדי אם אתה מכבד מישהו הוא יכבד אותך.

יש הרבה צורות לכבד או לא לכבד אנשים.

 

 

 

משהו לחשוב עליו..

 

כי זה בסיס של בנאדם.

 

נכתב על ידי ניצי. , 2/12/2007 16:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/12/2007 22:56



13,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניצי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניצי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)