לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

weet teenager§


חופש גדול!! טנקס לאורוש על העיצוב המדהים!!

כינוי:  *+*S@pir*+*

בת: 31







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006


ביום חמישי שעבר חלי (חולה עליך מאמי) עשתה לי תלתלים, וזה יצא מאמם!!

ולמחרת בבוקר למדנו קצת מדעים עם ויזר.. שיעור חברה וז הפסקה פעילה (ייאי!! חח..)

ואז התכנסנו (חח.. איזה מילה..) בכיתה אכלנו, וויזר חילקה לנו תתעודות..

 ספקטור תודה על הברכות הם עזרו!! יש לי ממוצע 87 חח..

ובערב חגגנו לאבא שלי יום הולדת וקניתי לו שטיל (בנוסף למתנה חח..) וקראיתי לו דאבל פור (אבא

שלי בן 44..)

ביום שני אני וויקי (מתה עליך!!) הגשנו תעבודה שלנו על התותים יצא מזה יפה!! חסר לוויזר אם אנחנו לא מקבלות מעל 90!! חח..

והיום היה לנו מרכז אומנויות, והיה מזה משעמם!! היתה לנו הצהגה כל כך מיגעת!! ואז הפסקה שמאז אנחנו לא מפסיקות להגיד "זה לא מקובל עלי" חח.. ליהי..

ואז ציירנו בציבעי מים והעברנו טלפון שבור וזה דווקא הצליח!!

ומישם לחד השני ובו ציירנו בפנדה (כמה מעניין), שתפנו ידיים וחזרנו לבצפר..

אחרי הפסקה של חצי שעה היה לנו שיעור מתמטיקה ,

וחזרנו הביתה.. חח..

 

נכתב על ידי *+*S@pir*+* , 16/2/2006 15:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זריקה!!


יוו כמה זמן לא עידכנתי חח..

טוב אז דבר ראשון דניאלוש תהני מחופשתך בברלין, מקווה שאהבת את

המיכתב..

 

אז היום עשו לנו חיסון ובזבזנו את כל השיעורים, וויתרו לנו (יותר נכון ויזר ויתרה לנו.. חח..) על שעה אחרונה שהיא מדעים   חיחי..

אז הזריקה התחילה בעמצא שיעור תנ"ך, בהתחלה הבנים יצאו ראשונים, ובהפסקה כולנו פשוט נעמדנו ויצרנו פקק ענקי ליד חדר האחות..

,ואז אני ושקד נכיכנסנו, ושקד בחרה לעשות את הזריקה עם מרגלית, ואני עם הבריאה..

היא היתה מזה נחמדה ואמרה לי להיסתקל אל הקיר, ולספור עד 10(לא שבאמת ספרתי חח..)

ובסוף היא נתנה לנו סוכרית טופי (יאיי!! חח..)

אחר כך אני ושקד יצאנו מהחדר, מנסות לעודד את כולם שזה לא כואב וכל החרטא..

ופתאום הזריקה  מזה סרפה!! בקושי יכולתי להזיז תיד.. חח.. היא הפחה לדמוי אבן כזה.. ודנה (המורה לשל"ח, כן כבר הספרנו לעבור שיעור..) מזה נלחצה חח..

 

ביום שישי הזה אנחנו מקבלים תעודות!! יאיי!! חח..

בנתיים אני יודעת את הציונים שלי בערבית: 97, ובאנגלית :73.. חח.. מה אני יעשה אני גרועה באנגלית

 

 

נכתב על ידי *+*S@pir*+* , 6/2/2006 15:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,128
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*S@pir*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*S@pir*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)