לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Universe By Me


בלוג בלי בלבולי שכל מיותרים כאן אתם תדעו מה אני מרגיש והכי חשוב, מה התפיסה שלי לגבי העולם יש לי תיאוריות לכל דבר כנסו ותהנו והכי חשוב, ממש לא חשוב לי כמה יכנסו לבלוג העיקר, תחכימו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

טיסה לארה"ב לפני הגיוס


אז זהו.

סיימתי י"ב..

ואני טס לארה"ב ב26 לחודש

לניו יורק, כמה ימים ולאחר מכן לאורגון לשבועיים וחצי, ומשם חזרה לניו יורק לחודש

סה"כ חודש וחצי

שוב אני טס לדוד סם לבדי..

אני  אתארח אצל האחים שלי שם, אז אני לא לגמרי לבד

אבל עדיין, אני אטייל לבד, ואעשה מה בא לי.

לבד עם המחשבות שלי, אכיר אנשים חדשים ומעניינים כמו שנה שעברה.

ובעיקר, העניין הגדול, שהוא שיא הטיול הזה מבחינתי:

אני הולך ב29 לספטמבר להופעה של, תכינו את עצמכם:

SONATA ARCTICA

 

 

כן כן, אני הולך להיות בהופעה של הפינים הקשוחים האלו בBB KINGS CLUB במנהטן.

כמובן שרכשתי כבר כרטיס VIP, כי את הלהקה הזו אני לא צריך לראות מהסוף..

 

הציונים של הבגרויות האחרונות יצאו סבבה לגמרי

ביולוגיה 5 יח"ל ממוצע 93 (וזה רק כי נפלתי במאמר..קיבלתי בו 84 וזה דפק את כל הממוצע:\)

גיאוגרפיה 5 יח"ל 96 , ורק המגן הרס לי, קיבלתי 99 ו98 בכל השאלונים. (לא שזה קשה, כל השיעורים השלמתי שעות שינה)

אזרחות ציון בחינה 95 ומגן 90

אנגלית 5 יח"ל ממוצע 91. אני יודע, זה נורא, אבל אני אשפר את F אחרי שאני אחזור מארה"ב

אני אשפר את הכתיבה שלי קצת יותר.

 

לעניין אחר, כרגע אני ממוין לקרבי, אבל לא בא לי.

כמה שניסיתי להוריד את הפרופיל שלי נתקעתי ב72, כש64 זה כבר ג'ובניק.

הלכתי לקצין מיון ומשכתי אותו 20 דק' להבהיר לו שאני הולך רק לחיל האוויר

והוא בחזרה אומר שהוא לא יכול, ורק קרבי.

כשאמרתי שנפלתי על אוזניים ערלות הוא התעצבן והשתגע

ואני צחקתי..

הבהרתי לו שאני לא הולך לקרבי, והם לא משאירים לי ברירה אלא לצאת מהצבא ולהמשיך את חיי בארה"ב.

הוא אמר שיהיה לי בהצלחה, באמת שתהיה לי.

הוא השתכנע בסופו של דבר שאני הולך לצבא, ואמר לי "בהצלחה בגיוס"

אז עניתי לו "בהצלחה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" וטרקתי את הדלת.

אני לא עושה צבא בכוח.

כמו שאמרתי, אם לא נותנים לי להיות בחיל האוויר ולחזור כל יום לבית

(וכמובן לשרת ביחידת 805 - בא בשמונה, עושה אפס, והולך לבית בחמש;])

אני אצא מהצבא בלב שלם.

ואלך ללמוד כנראה הנדסת ביוטכנולוגיה בטכניון.

יותר עדיף,לא?

 

 

בנוסף לכך שאבא של חבר סידר לי ולחבר שלי להגיע לסימולטור של מטיסי טיסנים (מזל"טים)

אני לא חושב שאעבור אותו כי בחיים לא הטסתי משהו כזה.

אבל ננסה, שיהיה.

שיהיה לכם סופשבוע מעולה קוראי הותיקים.

ואם תשמעו סירנה , זה לא כיבוי אש.

זאת אזעקה עולה ויורדת - המלחמה עם סוריה התחילה

נקווה שלא...

 

 

 

נכתב על ידי Hawk , 7/9/2007 13:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Hawk

מין: זכר

ICQ: 50070043 




3,397
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHawk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hawk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)