לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תפוס ת’’א אינדונזי!


מי אוהב אותך יותר ממני?! =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

כמה שעות לפני בגרות(=


וואי, כמה זמן לא עידכנתי פה.. פעם עוד הייתי מחכה לחזור הביתה כדי לעדכן כאן..

הממ הרבה דברים הישתנו מהעידכון הקודם=]

אני מסיים בצפר.. עם תעודת בגרות לא רעה! =] שזה מעולה..חחחח

הממ יש לי חברה.. שאני אוהב אותה.. כמו שלא אהבתי אף אחת בחיים שלי!

היתקבלתי לצנחנים.. מה שמגדיל את סיכויי למות בצבא:]

אני טס לתורכיה עם חברים! ב29! אין משהו יותר טוב מזה אה?!?!

הגיוס שלי ב18.11.. ואולי נדחה למרץ.. מה שנותן לי יותר זמן להיות עם המשפחה עם אהובתי והחברים=]

וזהו.. בערך :]

סתם רציתי לעדכן כי אין לי מה לעשות בבוקר שלפני הבגרות בהיסטורייה

וואי סוף סוף אני גומר עם המקצוע החסר תועלת הזה..

כן.. בגרת ואין יותר היסטורייה .. נשאר ספרות חברה=] וזהו.. אני משחורר! school is off BABY! =]

אפשר להתחיל חיים כמו שצריך חח :]

דרך אגב כבר חסכתי 3000 שקל! חח תורכיה הולך להיות תענוגגגגגג :]

 

כמה דברים אחרונים.. סתיו.. אני אוהב אותך יותר מכל דבר שאהבתי איי פעם.. תודה על כל שנייה שאני איתך(=

זהו..

נתראה בזמנים טובים=]

חן.:]

 

 

נכתב על ידי , 18/6/2007 11:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

ICQ: 204468770 



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחתול המסטול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החתול המסטול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)