לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


i can't be with you if my balls are bigger than yours.

כינוי:  Ferrah.

בת: 32

ICQ: 347595890 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

נחוי


like, seriously god? או שתשלח לי גבר נורמלי ותעיף את האקס מהחיים שלי, או שתעשה ככה שהוא יפסיק להיות אפס!!!!!

אני לא מאמינה שאני שוב בוכה...הוא מוציא לי ת'מיץ, אני מרגישה שהוא מוצץ לי ת'דם, "אל תצעקי עלי" לא נולד הבנאדם שיגיד לי מה לעשות.

הוא מתיש אותי נפשית ופיזית...אבל אני עדיין ממשיכה...זה הרצון הזה של להיות עם גבר שאוהב אותי, שמכיר אותי

כל השאר טאמבלים כמוהו או יותר גרוע...למה אני צריכה מישהו שאני צריכה לחנך כל הזמן

החוזר הבנה בנינו הורגת אותי גאדד

 

דיי למה הכל חייב להיות כל כך מעפן גאד חחחחחח

האקס שלי דלביוב

הסתפרתי וזה מכוער

אני כל שניה חולה

אין לי חברים עם אוטו

עוד שבוע יומולדת ואין לי מה לעשות

בקיצור, אני עוד שניה בת 20 והחיים שלי בזבל...הנפש שלי בזבל...

אני זוכרת שהבאנו רבנית הביתה אחרי שהיה לי התקף חרדה...

היא הסתכלה עליי מוזר והתחילה לצייר את ההילה שלי...היא היתה קרועה..

" ההילה שלך קרועה המתת את הנפש שלך, בגלל זה כל החרא מבחוץ נכנס אלייך פנימה"

וול, החרא נכנס אבל לא יוצא כפרעליו.

 

כל מה שאני רוצה זה שקט...זה גבר שיבין אותי ולא יריב על כל דבר כמו תינוק ואז ירוץ לכתוב לי מכתב בגודל עכדור הארץ בפייסבוק

זה חברות שיהיו שם בשבילי בטוב וברע

אני כבר לא יודעת מה צריך כדי שאני לא ירגיש.....אני אפילו לא יודעת איך לתאר את זה....אני אפילו לא יודעת להגדיר את איך שאני מרגישה..

הכל מאוס..דיי אני עייפה מהחיים המפגרים שלי...אני רוצה להרגיש חיה...אני רוצה להיות פאקינג מאושרת...זה כל כך קשה?

 

מגיע לי צל"ש היום הכנתי אורז ורוטב וההורים אמרו יצא טעים (: אני לא חסרת תועלת אחרי הכל

 

TO DO LIST:

ללכת לפסיכולוג

למצוא בלונדיני בלי שגיאות כתיב ומבטא

לעשות רישיון

קעקוע

לסיים את השירות

לטוס לחו"ל

פסיכומטרי

למצוא חיים קיצר.

 





קיצר..הכל ZAIBALA.

 

נכתב על ידי Ferrah. , 25/6/2011 23:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





145,075
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFerrah. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ferrah. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)