לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the girl in the green shoes aint going nowhere.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מדהים להיות פה שוב. חכו,אני אחלק חתימות אחר כך.


אני בטוחה שמאוד התגעגתם,

ולכן חזרתי.

 

לא, האמת חזרתי כי לא הצלחתי להרשם ל"במה חדשה".

כנראה הם לא רוצים שהכישרון האדיר שלי

יאפיל על השירים והיצירות באתר.

 

 

אז כתבתי שיר.

 

אני לא כל כך מצליחה להבין איפה טועים ככה, ואיך.

הבנתי שהכל נהיה ורוד פתאום, ועכשיו, הכל הזדהם.

רציתי,חיפשתי והרגשתי בעצם כל מה שאהבתי,

היה כאן,מולי.

 

לא מכוונה לפגוע,רק מאותה מכנות מדהימה.

הבנתי שטעיתי טעות נוראה.

רציתי חיבוק, נשיקה חמה לפני השינה.

מה שקיבלתי,היה וידוי של תשוקה.

 

עכשיו,כמה שניות שעברו.

לא עיכלתי, לא אוכלת את גודל הטעות.

שוב עיוורתי את עצמי למה שאני רוצה לראות,

ואת כל השאר השארתי בצד, שאריות.

 

מה שבעצם מוזר,

שאני נשארתי לבד.

אתה לא שינית דבר במציאות שלך.

ואני, עם הפצע שנפתח.

 

ועכשיו אני מוכנה.

מי רוצה חתימה?

 

 

 

נכתב על ידי , 15/11/2007 09:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 275880719 

תמונה




4,381
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirmir=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirmir=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)