לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Alice.


אם יהיה פה משו רציני קחו אותו ברצינות.

Avatarכינוי:  {bela}

בת: 32

ICQ: 280892311 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010


אני עומדת מול מחשב עם דמעות בעיניים כאב לב וחוסר הבנה.

למה שוב בא לי לבכות.

 

כמה זמן לא הייתי במצב הזה.

 

אני מרגישה אבודה.

בלי אדם בעולם.

מאבדת את היציבות.

את חוט השדרה שהחזיק אותי חיה בשלושת השנים האחרונות.

מי ידע שמרחק פיזי יכול לגרום כל כך הרבה כאב נפשי.

אני מרגישה שעשיתי טעות בזה שעשיתי את הבחירה הנכונה.

לא התכוונתי שזה מה שיקרה.

ועשיתי הרבה כדי שזה לא יקרה.

וכל המילים שאמר לי קודם נעלמו.

לא רוצה לאבד אותי.

לא מוכן לאבד אותי.

שלא אעלם לו.

הוא נעלם לי.

מתפורר לי מבין האצבעות.

הולך לאיבוד בשיחות עם אחרים.

שאני לא מכירה והוא לא מתאמץ להכיר לי.

יש לי כל כך הרבה לומר לו.

כל כך הרבה לשאול לו.

ואני מפחדת להוציא מילה מהפה.

אני מפחדת שאני מדמיינת ושהוא לא יהיה מוכן להסכים עם הדמיון שלי.

לא מבינה בכלל מה קורה.

ואם הכאב הזה בא ממנו.

הוא גורם מכריע כמו שהוא תמיד היה.

אולי כאב גם לפני אבל עכשיו.

עכשיו זה הביא אותי לדמעות.

לחנק בגרון.

אי יכולת לראות.

משתגעת לי בשעה שהיא הרבה יותר מדי מאוחרת.

אני צריכה לישון.

בלי לדבר איתו.

 

בהצלחה לי.

 

 

 

 

 

 

 

 

תחזור אלי.

נכתב על ידי {bela} , 19/9/2010 00:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,977

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל{bela} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על {bela} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)