לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרחים של קצף


קטע משירו הנפלא של נתן יונתן .: "אהבנו להביט אל זך המים הכבדים והצלולים אך לפעמים כשבאה לנו רוח עצב והיא נושאת מן המצולה את האצות אז הגלים מציירים של פני החוף פרחים של קצף"..... במקום היומן של פעם...ככה כשיש מוזה כותבת קצת.

Avatarכינוי:  יעלה@

בת: 67

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2020

קורונה והחיים....




קורונה.

אין מה לכתוב עליה.

ואני....שורדת.

 

אפילו החלטתי לכתוב, פתאום....

 

בגימלאות כמעט שנתיים. קצת מטפלת בתינוקות. והרבה בבית.

 

אימצנו כלב. 

 

אחרי שנים עם חתולים, זה גם הגיע.

 

סימבה.

 

לפני חודשיים אימצנו אותו מעמותה, היה בן 3 חודשים..מצאו אותו משוטט ברמת הגולן.

 

והחיים שלנו, השתנו.

 

לטובה !!!

 

הוא כלב טוב, גדול ויגדל עוד.

 

ויש סדר יום חדש.

 

להוציא אותו עם בוקר לצרכים. וגם במשך היום.... 

 

פריקת אנרגיה שלו.

 

לרוב רני יוצאת איתו, ומכירה בגינות כלבים אנשים.

 

שעבורי, זה כיףףף

 

מזג האויר שמשתפר, גם גורם לי לעשות הליכות רגליות עם סימבה.  וזה,עושה לי טוב.

 

כרגע, אין לי עבודה.....

 

אבל, מצב הרוח, די בסדר....

 

יש את סימבה.

 

 

 

.

 

 

נכתב על ידי יעלה@ , 21/10/2020 09:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bat47 ב-23/8/2021 19:21
 





30,810
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלה@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלה@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)