לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  לִירַז

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

מדיניות חוץ או פנים, מה חשוב יותר?


לא יתייחסו אליי ברצינות עד שאני אסיים את הצבא/שאני אהיה רזה/שתהיה לי עבודה.
אין לי הרבה סבלנות לחכות עד אז, ואני לא ילדה קטנה. זה ממש מעצבן.

אני לא שותה או מעשנת, מה שלפי אמצעי המדיה מאפיין את בני הנוער בדור הזה.
אני אוהבת להתווכח, לנסות לשכנע, לעמוד על הדעה שלי, וגם לוותר כשצריך,
אני לא יוצאת עד שעות מאוחרות, אני לא מתחצפת יותר מדי לאף אחד,
אני תמיד מנסה לעזור ולהציע רעיונות כשצריך, אני מאד שאפתנית ואופטימית, אבל גם ריאלית.
יש לי חוסר טאקט לפעמים, ואני קצת צועקת כשדברים לא הולכים לי.
אני הולכת צעד צעד ולא סובלת לקבל אינפורמציה עקיפית.

אבל כל מה שכתבתי עכשיו על עצמי? זה לא מעניין אף אחד.
הגענו לתקופה שבה החיצוניות שולטת, ואיך שאתה נראה, זה בעצם מה שאתה.

בגיל 16 וחצי, אני לא אמורה לשקול 63 ק"ג. אני לא אמורה להיות 1.53 גובה.
לא צריכים להיות לי קצת פצעי בגרות, חס וחלילה שהרגליים לא יהיו חלקות,
ושלא נדבר על הצלוליטיס והגודל של הירכיים.
אבל לא הכל תלוי בי. יש דבר שנקרא גנים, והם לא משחקים לטובתי כרגע.

אני לא רוצה ירכיים מתחברות. אני רוצה רגל ימין ורגל שמאל.
אני לא רוצה פנים נגועות. אני רוצה פנים חלקות.
אני לא רוצה בטן הריונית. אני רוצה בטן יותר שטוחה.

אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי כשאני יוצאת החוצה. כל פעם שאני יוצאת מהבית
בא לי לקבור את עצמי. אני פשוט חושבת, "מה עשיתי לאלוהים שכולם רזים ורק
אני נראית כל כך זוועה?"

אני עושה כל מה שאני יכולה (דיאטה, ספורט, רואקיוטן) בשביל לתקן את המצב הנוכחי,
אבל אתם לא רואים כלום, לא את האופי, לא את התהליך, אלא רק את מה שכרגע נמצא מולכם.
אז אתם אומרים שאני לא עושה כלום, ושלא ייצא ממני כלום, ושאין לכם כלום בשבילי.
אז, באמת, תודה על כלום.

תודה שכל מה שאתם מסתכלים עליו, הוא החיצוניות, ולא קצת פנימה.
נכתב על ידי לִירַז , 7/7/2010 08:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללִירַז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לִירַז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)